Book Do not steal time! Correspondence with a client humanly. Second principle
This book is included in series Correspondence with a client humanly, consisting of 4th books. Books of this series are a practical manual for specialists working with clients. Books are rich in practical examples, illustrations, algorithms, helping to understand how correctly to conduct correspondence with a client in simple and difficult situations. Advices from these books can be fixed in basis of standards of conduct of correspondence in any company, caring of that, to intermingle with clients effectively, quickly and benevolently and at a minimum of efforts to arrive at a maximum of result.
- Name of the Author
- Воротынцева Tamara Leonidovna
- Number of pages
- 232
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2020
Reviews
Відмінний посібник для покращення комунікації з клієнтами!
"Не крадь час! Листування з клієнтом по-людськи" - це книга, яка дійсно допомагає розібратися в тонкощах листування з клієнтами. Автори зробили велику роботу, розкриваючи другий принцип серії "Листування з клієнтом що по-людськи". Книга наповнена корисними порадами, прикладами та алгоритмами, які допомагають покращити якість спілкування з клієнтами на будь-якому етапі. Читаючи цю книгу, ви зможете отримати необхідні навички для ефективного листування, роблячи цей процес швидким, результативним та приємним для обох сторін. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться розвитком в сфері клієнтського сервісу!
More books on this topic
Book Actual HR- branding. Secrets of...
122 UAH
110 UAH
Book As Google works
234 UAH
211 UAH
Book Feel the aroma of new day....
133 UAH
120 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Five vices of command
123 UAH
111 UAH
Book No rules. Unique culture of Netflix
113 UAH
102 UAH
Book Leader of the future. How to...
139 UAH
126 UAH
Book Difficult inferiors. Practice of...
125 UAH
113 UAH
Book HR- marketing. How to do your...
133 UAH
120 UAH
Book We - that we do. How to build a...
134 UAH
121 UAH
07/20/2023
Змістовний та корисний посібник для фахівців
"Не крадь час! Листування з клієнтом по-людськи" - це дійсно цінна книга для тих, хто працює з клієнтами. Чітко структурований матеріал, практичні поради та конкретні приклади допомагають зрозуміти, як підтримувати ефективне листування з клієнтами в різних ситуаціях. Автори вдало поєднали теорію з практикою, надаючи читачеві не лише загальні рекомендації, а й конкретні інструменти для вдосконалення комунікації. Ця книга може стати відмінним додатком до професійного розвитку фахівців у галузі клієнтського сервісу. Рекомендую з ініціативи власного досвіду!