Book Merchandising. Retail assortment management course
“Merchandising” is the second of three books that make up the “Retail Assortment Management Course”. The material is presented in accordance with the author’s definition of merchandising - this is a set of activities carried out in the store to make it convenient, pleasant and profitable for customers to make a purchase . In this vein, the authors examine in detail the three-level merchandising system: the appearance of the store, the space of the sales floor and the display of goods on the shelves. As practical material, recommendations are given for five types of goods: groceries, household appliances, clothing, household goods and books. Additional material on you can get display design using the link The book is written for merchandisers, and will also be of interest to store owners and managers and employees of any level responsible for assortment management.
- Name of the Author
- Екатерина Бузукова Анатольевна
Светлана Сысоева Владиславовна - Number of pages
- 435
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
Reviews
More books on this topic
Book HR as he is
98 UAH
89 UAH
Book Actual HR- branding. Secrets of...
122 UAH
110 UAH
Book Main textbook of HR in the world
118 UAH
107 UAH
Book Interview at a selection. the 58...
116 UAH
105 UAH
Book HR- marketing. How to do your...
133 UAH
120 UAH
Book Network marketing. online...
98 UAH
89 UAH
Book Who. Decide your problem one number
220 UAH
198 UAH
Book Recruiting 100%
171 UAH
154 UAH
Book How to become an air steward
73 UAH
66 UAH
Book Generation of Z at work. How to...
131 UAH
118 UAH
10/01/2022
Незамінний посібник для роздрібних торговців!
Книга "Мерчандайзинг" стала для мене справжнім відкриттям у світі управління асортиментом. Автори детально і зрозуміло викладають концепції трирівневої системи мерчандайзингу, що включає зовнішній вигляд магазину, організацію простору торгового залу та ефективне викладення товарів на полицях. Я отримав безліч корисних порад, які легко застосувати на практиці, щоб покращити візуальне сприйняття товарів та залучити більше клієнтів. Книга містить яскраві приклади та ілюстрації, що робить навчання ще більш захоплюючим. Рекомендую цю книгу всім, хто працює у сфері роздрібної торгівлі або просто цікавиться мерчандайзингом, адже вона допоможе вам зрозуміти, як правильно управляти асортиментом і зробити магазин більш привабливим для покупців!