Book The Store Manager's Big Book
The Store Manager's Big Book is an expanded and updated edition of the best-selling book for retail representatives. It was written by retail technology consultants and contains tools and technologies that have been recommended and successfully applied by managers and employees of retail companies. The new, third edition offers the reader expanded and revised material on the following aspects of store management: marketing, assortment and pricing, merchandising, personnel and customer service. The book is fascinating and easy to read. Recommended for retail company executives, managers, administrators, section heads and senior salespeople, as well as students and trainees who are generally interested in the retail business.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Гульфира Крок Гандалибовна
Светлана Сысоева Владиславовна - Number of pages
- 406
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book 99 laws of explosive пиара....
244 UAH
220 UAH
Book Пиарь me, if can. Instruction...
121 UAH
109 UAH
Book Hypanem? Explosive PR: A...
254 UAH
229 UAH
Book Legal marketing. How to sell...
112 UAH
101 UAH
Book PR of the personal brand
122 UAH
110 UAH
Book Public Relations in the...
78 UAH
71 UAH
01/28/2024
Надзвичайно корисна книга для всіх, хто працює в роздрібній торгівлі!
«Велика книга директора магазину» - це справжній путівник для тих, хто прагне досягти успіху в сфері роздрібної торгівлі. Автори, які є досвідченими консультантами, пропонують безліч практичних інструментів та технологій, які вже довели свою ефективність у реальних умовах. Книга охоплює всі аспекти управління магазином, від обслуговування клієнтів до стратегій продажу, що робить її незамінною для керівників, адміністраторів та навіть студентів, які тільки починають свій шлях у цій галузі. Легкість викладу та захоплюючий стиль написання роблять читання приємним, а корисні поради та рекомендації - практичними. Єдиним недоліком є деякі неточності в перекладі, але це не заважає загальному сприйняттю книги. Рекомендую всім, хто прагне вдосконалити свої навички в роздрібній торгівлі!