Книга Щирий сервіс

LU310799
Українська
В наявності
1  
254 грн
229 грн - 10%
Задоволений клієнт обов'язково повернеться знову. Щоб клієнт був задоволений, необхідно створити високий рівень сервісу. Але як добитися від співробітників справжнього, щирого відношення до клієнта?.Максим Недякин - консультант з питань сервісу і розвитку компаній, має величезний практичний досвід. У книзі він детально розбирає приклади управління російськими компаніями і розповідає, як створити по-справжньому клієнтоорієнтований сервіс без використання жорстких регламентів і покарань.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Недякин Максим Вікторович
Кількість сторінок
170
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Вік
12
Серія
Бізнес. Як це працює в Росії
Дата виходу
2014

Відгуки

Оцінка: 


2024-03-10

Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне підвищити рівень обслуговування клієнтів!

"Щирий сервіс" - це справжнє відкриття для тих, хто працює в сфері обслуговування або керує компанією. Максим Недякин ділиться своїм багатим досвідом, пропонуючи практичні поради та стратегії, які допоможуть створити атмосферу щирого ставлення до клієнтів. Він розглядає реальні приклади з управління російськими компаніями, що робить матеріал ще більш зрозумілим і застосовним. Книга надихає на те, щоб не лише виконувати свої обов'язки, а й дійсно піклуватися про клієнтів, адже задоволений клієнт - це запорука успіху бізнесу. Єдиний недолік - це переклад, який, хоч і якісний, іноді містить незначні помилки. Проте, це не заважає загальному сприйняттю книги. Рекомендую всім, хто хоче досягти успіху у сфері обслуговування!

Напишіть свій відгук

Книга Щирий сервіс

Задоволений клієнт обов'язково повернеться знову. Щоб клієнт був задоволений, необхідно створити високий рівень сервісу. Але як добитися від співробітників сьогодення...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики