Книга Щирий сервіс
Задоволений клієнт обов'язково повернеться знову. Щоб клієнт був задоволений, необхідно створити високий рівень сервісу. Але як добитися від співробітників справжнього, щирого відношення до клієнта?.Максим Недякин - консультант з питань сервісу і розвитку компаній, має величезний практичний досвід. У книзі він детально розбирає приклади управління російськими компаніями і розповідає, як створити по-справжньому клієнтоорієнтований сервіс без використання жорстких регламентів і покарань.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Недякин Максим Вікторович
- Кількість сторінок
- 170
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Бізнес. Як це працює в Росії
- Дата виходу
- 2014
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Щирий сервіс
254 грн
229 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга Допоможи клієнтові! Листування...
49 грн
45 грн
Книга Операційний директор. Сила...
1 123 грн
1 011 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
126 грн
114 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
135 грн
122 грн
Книга Канали продажів
128 грн
116 грн
Книга Ресторанний бізнес в малих...
131 грн
118 грн
Книга 120 інструментів локального...
127 грн
115 грн
2024-03-10
Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне підвищити рівень обслуговування клієнтів!
"Щирий сервіс" - це справжнє відкриття для тих, хто працює в сфері обслуговування або керує компанією. Максим Недякин ділиться своїм багатим досвідом, пропонуючи практичні поради та стратегії, які допоможуть створити атмосферу щирого ставлення до клієнтів. Він розглядає реальні приклади з управління російськими компаніями, що робить матеріал ще більш зрозумілим і застосовним. Книга надихає на те, щоб не лише виконувати свої обов'язки, а й дійсно піклуватися про клієнтів, адже задоволений клієнт - це запорука успіху бізнесу. Єдиний недолік - це переклад, який, хоч і якісний, іноді містить незначні помилки. Проте, це не заважає загальному сприйняттю книги. Рекомендую всім, хто хоче досягти успіху у сфері обслуговування!