Книга Перевершуючи очікування. Видатні історії щирого сервісу
Книга для усіх, хто хоче надихати співробітників робити більше, ніж досить, і зробити свій сервіс по-справжньому клієнтоорієнтованим. У ній ви знайдете 68 реальних історій з різних галузей бізнесу про успішне впровадження щирого сервісу і дізнаєтеся, як виростити з рядових виконавців героїв.
- ФІО Автора
- Недякин Максим Вікторович
- Кількість сторінок
- 130
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Бізнес. Як це працює в Росії
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Щирий сервіс
254 грн
229 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга Допоможи клієнтові! Листування...
49 грн
45 грн
Книга Операційний директор. Сила...
1 123 грн
1 011 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
126 грн
114 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
135 грн
122 грн
Книга Канали продажів
128 грн
116 грн
Книга Ресторанний бізнес в малих...
131 грн
118 грн
Книга 120 інструментів локального...
127 грн
115 грн
2023-08-26
Перевершуючи очікування - це книга, яка вразить вас своєю просто
Автор вдало поєднав у цьому виданні 68 реальних історій з різних галузей бізнесу, які демонструють успішне впровадження щирого сервісу та його позитивний вплив на результативність та задоволеність клієнтів. Читаючи цю книгу, ви не лише отримаєте порцію натхнення для надихання своїх співробітників на великі досягнення, але й зрозумієте, як звичайних виконавців можна перетворити на справжніх героїв у своїй галузі. Кожна історія захоплює своєю автентичністю та відвертістю, роблячи книгу захоплюючим та корисним чтивом для кожного, хто прагне покращити якість свого сервісу та підвищити рівень задоволеності клієнтів. Рекомендую цю книгу як власникам бізнесу, так і керівникам, які прагнуть досягти виняткових результатів у своїй діяльності!