Книга Превосходя ожидания. Выдающиеся истории искреннего сервиса
Книга для всех, кто хочет вдохновлять сотрудников делать больше, чем достаточно, и сделать свой сервис по-настоящему клиентоориентированным. В ней вы найдете 68 реальных историй из разных отраслей бизнеса об успешном внедрении искреннего сервиса и узнаете, как вырастить из рядовых исполнителей героев.
- ФИО Автора
- Недякин Максим Викторович
- Количество страниц
- 130
- Язык
- Русский
- Переплет
- Мягкий
- Возраст
- 12
- Серия
- Бизнес. Как это работает в России
- Дата выхода
- 2018
Отзывы
Еще книги этой тематики
Книга Искренний сервис
254 грн
229 грн
Книга Первоклассный сервис как...
139 грн
126 грн
Книга Комьюнити-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга Помоги клиенту! Переписка с...
49 грн
45 грн
Книга Операционный директор. Сила...
1 123 грн
1 011 грн
Книга Почему вы? Как правильно...
126 грн
114 грн
Книга Почему вы? Как правильно...
135 грн
122 грн
Книга Каналы продаж
128 грн
116 грн
Книга Ресторанный бизнес в малых...
131 грн
118 грн
Книга 120 инструментов локального...
127 грн
115 грн
2023-08-26
Перевершуючи очікування - це книга, яка вразить вас своєю просто
Автор вдало поєднав у цьому виданні 68 реальних історій з різних галузей бізнесу, які демонструють успішне впровадження щирого сервісу та його позитивний вплив на результативність та задоволеність клієнтів. Читаючи цю книгу, ви не лише отримаєте порцію натхнення для надихання своїх співробітників на великі досягнення, але й зрозумієте, як звичайних виконавців можна перетворити на справжніх героїв у своїй галузі. Кожна історія захоплює своєю автентичністю та відвертістю, роблячи книгу захоплюючим та корисним чтивом для кожного, хто прагне покращити якість свого сервісу та підвищити рівень задоволеності клієнтів. Рекомендую цю книгу як власникам бізнесу, так і керівникам, які прагнуть досягти виняткових результатів у своїй діяльності!