
Book Neurocopywriting. 100 ways to influence text
How to do text convincing stronger? The author of the best books-sellers on copywriting and контент-маркетингу Denis Каплунов collected 100 receptions of influence on a reader through text. From this edition you know, how to learn to understand a client, work with the necessities of target audience and argue objections. you will get fresh ideas and will secure the verbal cunnings, and confidence and ironical style of author will influence on persistent work.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Capons Denis Aleksandrovich
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
- Series
- Business-school №11
- Release date
- 2016
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Treasure of copywriter
78 UAH
71 UAH
Book content manager
129 UAH
117 UAH
Book And you joke! How to do text...
122 UAH
110 UAH
Book Hypnotic advertisement texts....
115 UAH
104 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book Author, scissors, paper
128 UAH
116 UAH
Book Alchemy. How to convert texts...
98 UAH
89 UAH
Book Marketing without a budget
220 UAH
198 UAH
Book Copywriting: however to eat a...
124 UAH
112 UAH
08/18/2022
Неймовірний посібник для копірайтерів і маркетологів!
Книга "Нейрокопирайтинг" від Дениса Каплунова - це справжній скарб для всіх, хто прагне вдосконалити свої навички написання текстів. Автор пропонує 100 дієвих прийомів, які допоможуть зробити ваші тексти більш переконливими та ефективними. Я був вражений тим, як Каплунов вміло поєднує теорію з практичними прикладами, що робить матеріал легким для сприйняття та застосування. Його стиль написання - це поєднання довірчого тону та іронії, що додає книзі особливого шарму. Хоча в тексті можуть бути незначні недоліки через переклад, це не заважає загальному враженню від книги. Я вже почав використовувати деякі з прийомів у своїй роботі, і результати не забарилися! Рекомендую цю книгу всім, хто хоче стати майстром слова і впливати на свою аудиторію.