Book Огилви about an advertisement
David Огилви is a "father" and "classic" of advertisement, founder of one of the largest advertising agencies of Ogilvy Mather. He is confessed by the best copywriter of the world.In the book Огилви formulates the rules of work in advertisement business and describes the laws of creation of effective advertisement product. In a book more than 150 coloured and черно-белых illustrations are with the examples of the works created with participation of master and his colleagues.According to an author, his book is intended to the young ad makers, and also venerable professionals that does not get tired to search new ways, to compel customers more often to reach a purse and enjoy a purchase.
- Name of the Author
- Огилви David
- Number of pages
- 482
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Release date
- 1983
Reviews
Вдячний за цінні знання
Книга "Огилви про рекламу" - справжній довідник для всіх, хто хоче зрозуміти, як працює рекламний ринок. Девід Огилві детально розглядає кожен аспект реклами, пояснює, як створювати успішні рекламні кампанії та привертати увагу аудиторії. Читаючи цю книгу, я отримав багато корисних порад, які вже застосовую у своїй роботі. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться маркетингом та рекламою, адже вона дійсно варта уваги.
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
Book Female brain. Luanne Brizendine...
44 UAH
40 UAH
09/23/2022
Інформативна
Книга "Огилви про рекламу" - це справжній скарб для всіх, хто цікавиться рекламним бізнесом. Девід Огилві, як справжній майстер своєї справи, поділився у цій книзі своїми унікальними знаннями та досвідом. Він розкриває секрети створення успішної реклами, наводить приклади вдалої практики та розповідає про ключові принципи, які допоможуть вам створити ефективний рекламний продукт. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише теоретичні знання, а й практичні поради, які допоможуть вам підвищити ефективність вашої реклами. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче розширити свої знання в галузі маркетингу та реклами.