Book Content, marketing and rock-and-roll

LU092523
Ukrainian
In stock
1  
112 UAH
101 UAH - 10%
This book simply and vividly tells about that, how to create effective content it is necessary here to avoid for bringing in of readers and what errors. She will be interesting to the proprietors of web-sites, blogs, anchorwomen of e - mail- distributions, to the users of social networks - in general all, who came in the internet not after entertainments, and after clients and money.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Capons Denis Aleksandrovich
Number of pages
175
Language
Ukrainian
Cover
Soft
Age
16
Release date
2013

Reviews

Grade 


01/02/2024

Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне вдосконалити свої навички контент-маркетингу!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі контенту та маркетингу. Автор зумів просто і зрозуміло донести важливі принципи створення ефективного контенту, який не лише залучає читачів, а й перетворює їх на лояльних клієнтів. Я отримав безліч корисних порад, які можна легко впровадити у свою роботу, а також дізнався про типові помилки, яких слід уникати. Хоча текст перекладено за допомогою штучного інтелекту, що іноді призводить до незначних недоліків, загальна якість книги не постраждала. Я рекомендую цю книгу всім, хто серйозно ставиться до контент-маркетингу і хоче досягти успіху в онлайн-просторі. Це не просто теоретичний посібник, а практичний путівник, який надихає на дії!

Write your review

Book Content, marketing and rock-and-roll

This book simply and vividly tells about that, how to create effective content it is necessary here to avoid for bringing in of readers and what errors. She will be and...

Write your review

More books by this author

More books on this topic