Book How to write commercial suggestions and sell whatever to anyone
Denis Kaplunov is one of the most famous and outstanding copywriters, the author of five bestsellers on content marketing and writing sales texts, the founder of the Denis Kaplunov Studio creative agency.The book will teach you how to write commercial offers simply and ingeniously . With their help, you will sell goods or services quickly and at the maximum price. The publication is literally crammed with real cases, which makes it easy to understand the material presented.After reading the book, you will learn:• to make a powerful commercial offer|• to sell a lot and at a high price|• attract new customers from the first letter|• make more repeat sales.
For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.
- Name of the Author
- Capons Denis Aleksandrovich
- Number of pages
- 125
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Series
- Business. The best world experience
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Treasure of copywriter
78 UAH
71 UAH
Book content manager
129 UAH
117 UAH
Book And you joke! How to do text...
122 UAH
110 UAH
Book Hypnotic advertisement texts....
115 UAH
104 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book Author, scissors, paper
128 UAH
116 UAH
Book Alchemy. How to convert texts...
98 UAH
89 UAH
Book Marketing without a budget
220 UAH
198 UAH
Book Copywriting: however to eat a...
124 UAH
112 UAH
10/12/2023
Як писати комерційні пропозиції та продавати що завгодно будь-ко
Денис Каплунов, відомий копірайтер та автор бестселерів по контент-маркетингу, поділився своїм безцінним досвідом у цьому виданні. Книга не лише надихає, а й навчає писати ефективні комерційні пропозиції, які допоможуть вам продавати будь-що будь-кому. Вона наповнена реальними кейсами та практичними порадами, які допоможуть вам зрозуміти та впровадити матеріал з легкістю. Після прочитання цієї книги ви зможете не лише писати потужні комерційні пропозиції, але й залучати нових клієнтів, здійснювати багато продажів та отримувати високі прибутки. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться мистецтвом продажів та маркетингу!