Book Marketing without a budget
In this very practical guidance (before produced by a limit drawing under the name "Without a budget") you will find 50 effective marketing instruments that can be used in the conditions of a limit marketing budget (or his complete absence). Most valuable that on every instrument the detailed description over is brought - who to do, that to do, how to do. This irreplaceable guidance for those, who wishes to use the resources of company maximally economy and here with a most return.A book will bring a most benefit to the proprietors and leaders of companies, business managers, маркетерам.
- Name of the Author
- God send Igor Borisovich
- Number of pages
- 134
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Release date
- 2010
Reviews
Не вражає
Книга "Маркетинг без бюджету" може бути корисною для тих, хто тільки починає свій шлях у маркетингу, але для досвідчених фахівців вона може виявитися занадто базовою. Хоча автор пропонує 50 інструментів, які можна використовувати без великого бюджету, але деякі поради можуть здатися занадто загальними та вже відомими. Бракує глибини та новаторства у підходах до маркетингу. Якщо ви шукаєте щось більш конкретне та оригінальне, ця книга може вас розчарувати. Тим не менш, для початківців в маркетингу вона може бути корисним джерелом інформації.
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book 99 laws of explosive пиара....
244 UAH
220 UAH
Book Пиарь me, if can. Instruction...
121 UAH
109 UAH
Book Hypanem? Explosive PR: A...
254 UAH
229 UAH
Book Legal marketing. How to sell...
112 UAH
101 UAH
Book PR of the personal brand
122 UAH
110 UAH
Book Public Relations in the...
78 UAH
71 UAH
02/20/2024
Незамінна книга для ефективного маркетингу без великого бюджету!
"Маркетинг без бюджету" - це справжнє скарбниця знань для тих, хто шукає способи просування продукту чи послуги, не маючи великого маркетингового бюджету. Автор пропонує 50 ефективних маркетингових інструментів, які допоможуть вам залучити увагу цільової аудиторії та збільшити продажі. Кожен інструмент супроводжується детальним описом і практичними порадами, що дозволяє легко реалізувати їх у життя. Ця книга стане незамінним джерелом ідей для власників бізнесу, маркетологів та керівників, які хочуть досягти успіху в маркетинговій сфері, не витрачаючи великих коштів. Рекомендую кожному, хто цікавиться розвитком свого бізнесу!