
Book Universal history of advertisement
A textbook is written in accordance with the Federal state educational standard of higher education to direction of preparation "Advertisement and public relations". History of advertisement is shown as the economic phenomenon and part of history of human culture and civilization| she is tied up with history of daily occurence, history of art, science and technologies and т. of д. Exposition is begun with genesis of advertisement communication in prehistoric time. The modern state and progress of world advertisement industry trends are examined in the last head. Text is accompanied in a number of illustrations. Material is divided into basic and additional, to every theme methodical developments are added.For the students of бакалавриата student on directions of preparation "Advertisement and public relations", "Trade business" and "Management", and also for studying "History communications", "Коммуникологию", "marketing History" within the framework of other educational directions.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Трубникова Nina Vadimovna, Савельева Olga Oleg
- Language
- Ukrainian
- Series
- Educational editions for bachelors
- Release date
- 2019
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Battle elephants of sales
141 UAH
127 UAH
Book Internet-marketing. Base knowledge
49 UAH
45 UAH
Book Targeted advertising in social...
131 UAH
118 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Viktor Pelevin asks PRs
29 UAH
27 UAH
Book Manual for directors and owners...
135 UAH
122 UAH
01/22/2025
Важливий підручник для всіх, хто цікавиться рекламою!
Книга "Загальна історія реклами" є надзвичайно цінним ресурсом для студентів та професіоналів у сфері реклами та зв'язків з громадськістю. Вона не лише охоплює історію реклами від доісторичних часів до сучасності, але й демонструє, як реклама вплинула на розвиток економіки, культури та суспільства в цілому. Автори вдало поєднали теорію з практикою, наводячи численні приклади, які ілюструють ключові моменти в історії рекламної індустрії. Ілюстрації та методичні розробки роблять матеріал легким для сприйняття та зрозумілим навіть для тих, хто тільки починає свій шлях у цій сфері. Хоча переклад тексту іноді має недоліки, загальна якість книги вражає. Рекомендую її всім, хто прагне глибше зрозуміти рекламну індустрію та її роль у сучасному світі!