
Книга Загальна історія реклами
Підручник написаний відповідно до Федерального державного освітнього стандарту вищої освіти по напряму підготовки "Реклама і зв'язки з громадськістю". Історія реклами показана як економічний феномен і частину історії людської культури і цивілізації| вона пов'язана з історією повсякденності, історією мистецтва, науки і технологій і т. д. Виклад розпочинається з генезису рекламної комунікації в доісторичний час. У останній главі розглядаються сучасний стан і тенденції розвитку світової рекламної індустрії. Текст супроводжується безліччю ілюстрацій. Матеріал розділений на основний і додатковий, до кожної теми додаються методичні розробки.Для студентів бакалавриата, що навчаються по напрямах підготовки "Реклама і зв'язки з громадськістю", "Торгова справа" і "Менеджмент", а також для комунікацій", що вивчають "Історію, "Коммуникологию", "Історію маркетингу" у рамках інших освітніх напрямів.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Трубникова Ніна Вадимівна, Савельєва Ольга Олегівна
- Мова
- Українська
- Серія
- Учбові видання для бакалаврів
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Контекстна реклама Google AdSense
49 грн
45 грн
Книга Фіолетова корова. Зробіть свій...
195 грн
176 грн
Книга Бойові слони продажів
141 грн
127 грн
Книга Інтернет-маркетинг. Базові знання
49 грн
45 грн
Книга Таргетована реклама в...
131 грн
118 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Грошей немає, але ви піартеся!...
112 грн
101 грн
Книга Віктор Пелевин запитує PRов
29 грн
27 грн
Книга Посібник для директорів і...
135 грн
122 грн
2025-01-22
Важливий підручник для всіх, хто цікавиться рекламою!
Книга "Загальна історія реклами" є надзвичайно цінним ресурсом для студентів та професіоналів у сфері реклами та зв'язків з громадськістю. Вона не лише охоплює історію реклами від доісторичних часів до сучасності, але й демонструє, як реклама вплинула на розвиток економіки, культури та суспільства в цілому. Автори вдало поєднали теорію з практикою, наводячи численні приклади, які ілюструють ключові моменти в історії рекламної індустрії. Ілюстрації та методичні розробки роблять матеріал легким для сприйняття та зрозумілим навіть для тих, хто тільки починає свій шлях у цій сфері. Хоча переклад тексту іноді має недоліки, загальна якість книги вражає. Рекомендую її всім, хто прагне глибше зрозуміти рекламну індустрію та її роль у сучасному світі!