
Book Effective sale of advertisement
The basic moments of technology of sales of advertisement services are examined in a book. Author in detail and explains popularly, what as needed to do to the advertisement agent (to the manager) in an order to succeed in the sales of advertisement possibilities.A book is counted on operating on an advertisement market agents and managers, so on those, who only plans to take up advertisement sales. In addition, a book is of interest for students and teachers of the disciplines related to advertisement activity.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Назайкин Alexander Nikolaevich
- Language
- Ukrainian
- Age
- 16
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Construction of department of...
122 UAH
110 UAH
Book Legal marketing. How to attract...
122 UAH
110 UAH
Book Difficult dialogues. What how to...
195 UAH
176 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Copywriting of mass defeat
122 UAH
110 UAH
Book Unchild's business. Management...
117 UAH
106 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Treasure of copywriter
78 UAH
71 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
09/16/2022
Неймовірно корисна книга для всіх, хто хоче досягти успіху в рекламному бізнесі!
Ця книга є справжнім путівником у світі продажів рекламних послуг. Автор детально розглядає всі аспекти технології продажів, починаючи від основних принципів і закінчуючи складними стратегіями, які можуть допомогти рекламним агентам та менеджерам досягти успіху. Я особливо вражений тим, як доступно і зрозуміло пояснені складні концепції, що робить цю книгу ідеальною не тільки для професіоналів, але й для тих, хто тільки починає свій шлях у рекламному бізнесі. Хоча є деякі недоліки в перекладі, вони не заважають загальному сприйняттю книги. Я б рекомендував цю книгу всім, хто цікавиться рекламною діяльністю, адже вона надає цінні знання та практичні поради, які можуть стати в нагоді в реальному житті.