Книга Ефективний продаж реклами
У книзі розглядаються основні моменти технології продажів рекламних послуг. Автор детально і популярно пояснює, що і як треба зробити рекламному агентові (менеджерові) для того, щоб досягти успіху в продажах рекламних можливостей.Книга розрахована на агентів, що діють на рекламному ринку, і менеджерів, так і на тих, хто тільки планує зайнятися рекламними продажами. Крім того, книга представляє інтерес для студентів і викладачів дисциплін, пов'язаних з рекламною діяльністю.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Назайкин Олександр Миколайович
- Кількість сторінок
- 326
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 16
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Побудова відділу продажів : з...
122 грн
110 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
122 грн
110 грн
Книга Важкі діалоги. Що і як...
195 грн
176 грн
Книга Фіолетова корова. Зробіть свій...
195 грн
176 грн
Книга Копирайтинг масової поразки
122 грн
110 грн
Книга Недитячий бізнес. Управління...
117 грн
106 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Скарб копірайтера
78 грн
71 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
2022-09-16
Неймовірно корисна книга для всіх, хто хоче досягти успіху в рекламному бізнесі!
Ця книга є справжнім путівником у світі продажів рекламних послуг. Автор детально розглядає всі аспекти технології продажів, починаючи від основних принципів і закінчуючи складними стратегіями, які можуть допомогти рекламним агентам та менеджерам досягти успіху. Я особливо вражений тим, як доступно і зрозуміло пояснені складні концепції, що робить цю книгу ідеальною не тільки для професіоналів, але й для тих, хто тільки починає свій шлях у рекламному бізнесі. Хоча є деякі недоліки в перекладі, вони не заважають загальному сприйняттю книги. Я б рекомендував цю книгу всім, хто цікавиться рекламною діяльністю, адже вона надає цінні знання та практичні поради, які можуть стати в нагоді в реальному житті.