Book Modern copywriting. How to create texts for literature, cinema, advertising, media, business communications, PR and SEO

LU063742
Ukrainian
In stock
1  
134 UAH
121 UAH - 10%
This book is devoted to the process of creating texts of various types. It analyzes both general and specific requirements for copywriters. The theoretical understanding of the main issues of copywriting is accompanied by an abundance of specific tips and examples from the experience of famous copywriters, which turns it into a practical guide - into a reference book for a modern copywriter.The book will be interesting and useful for both beginners and experienced copywriters , as well as students and teachers of universities that study the creation of text of various types.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Назайкин Alexander Nikolaevich
Number of pages
232
Language
Ukrainian
Cover
Soft
Release date
2021

Reviews

Grade 


12/26/2023

Незамінний посібник для всіх, хто хоче стати майстром слова!

Ця книга - справжнє відкриття для тих, хто прагне вдосконалити свої навички копірайтингу. Автор детально розглядає всі аспекти створення текстів, від літератури до реклами, і надає безліч практичних порад, які можуть бути корисними як початківцям, так і досвідченим професіоналам. Особливо вражає кількість прикладів з реального досвіду відомих копірайтерів, які роблять теоретичні аспекти більш зрозумілими і застосовними. Хоча в тексті є деякі недоліки через переклад, це не зменшує цінності книги. Вона стане надійним помічником для всіх, хто хоче навчитися створювати якісні тексти для різних сфер. Рекомендую всім, хто хоче підвищити свою кваліфікацію в копірайтингу!

Write your review

Book Modern copywriting. How to create texts for literature, cinema, advertising, media, business communications, PR and SEO

This book is devoted to the process of creating texts of various types. It analyzes both general and specific requirements for copywriters. Those...

Write your review

More books by this author

More books on this topic