
Book Marketing instruments for the department of sales
When маркетеры is partaken with salespeople by the knowledge, efficiency of sales increases, and less than conflicts become between departments. There are 60 receptions of безбюджетного and littlebudgetary marketing in this book, that is able to increase the income of company quickly and effectively.For employees and leaders of departments of marketing and sales, business managers.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- God send Igor Borisovich, Турусина Ann Yuriy, Уколова Catherine
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
- Release date
- 2017
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Sun-dress. How to manage loyalty...
121 UAH
109 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Marketing. Marketing bases for...
49 UAH
45 UAH
Book A role of SMM is in advancement...
73 UAH
66 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book Marketing instruments for the...
220 UAH
198 UAH
Book Marketing without a budget
220 UAH
198 UAH
Book Training on нейромаркетингу....
185 UAH
167 UAH
Book Points of contact
139 UAH
126 UAH
04/18/2022
Неймовірно корисна книга для всіх, хто працює у сфері продажів і маркетингу!
Ця книга стала справжнім відкриттям для мене та моєї команди. Вона пропонує 60 практичних прийомів безбюджетного і малобюджетного маркетингу, які дійсно можуть підвищити ефективність продажів і зменшити конфлікти між відділами. Автори чудово пояснюють, як маркетинг і продажі можуть працювати в тандемі, щоб досягти спільних цілей. Я особливо вражений простотою та зрозумілістю викладення матеріалу — навіть новачки зможуть швидко освоїти ці прийоми. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, це не заважає загальному сприйняттю книги. Я рекомендую цю книгу всім комерційним директорам, співробітникам відділів маркетингу та продажів, а також тим, хто прагне покращити свої навички у цій сфері. Вона дійсно варта уваги!