
Книга Інструменти маркетингу для відділу продажів
Коли маркетеры діляться з продавцями своїми знаннями, ефективність продажів зростає, а конфліктів між відділами стає менше. У цій книзі 60 прийомів безбюджетного і малобюджетного маркетингу, які здатні збільшити прибуток компанії швидко і дієво.Для співробітників і керівників відділів маркетингу і продажів, комерційних директорів.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Манн Игорь Борисович, Турусина Анна Юрьевна, Уколова Екатерина
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2017
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Сарафанове. Як управляти...
121 грн
109 грн
Книга Як змусити SMM працювати:...
73 грн
66 грн
Книга Маркетинг. Основи маркетингу...
49 грн
45 грн
Книга Роль SMM в просуванні бізнесу
73 грн
66 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Інструменти маркетингу для...
220 грн
198 грн
Книга Маркетинг без бюджету
220 грн
198 грн
Книга Тренінг по нейромаркетингу. Де...
185 грн
167 грн
Книга Точки контакту
139 грн
126 грн
2022-04-18
Неймовірно корисна книга для всіх, хто працює у сфері продажів і маркетингу!
Ця книга стала справжнім відкриттям для мене та моєї команди. Вона пропонує 60 практичних прийомів безбюджетного і малобюджетного маркетингу, які дійсно можуть підвищити ефективність продажів і зменшити конфлікти між відділами. Автори чудово пояснюють, як маркетинг і продажі можуть працювати в тандемі, щоб досягти спільних цілей. Я особливо вражений простотою та зрозумілістю викладення матеріалу — навіть новачки зможуть швидко освоїти ці прийоми. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, це не заважає загальному сприйняттю книги. Я рекомендую цю книгу всім комерційним директорам, співробітникам відділів маркетингу та продажів, а також тим, хто прагне покращити свої навички у цій сфері. Вона дійсно варта уваги!