Book Cheat sheet for sale. Book 1
A book is addressed to the leaders, employees of departments of sales, interested in the assured increase of efficiency of work of manager on sales, to the purchasers and all, who engages in sales, negotiates and convinces other of something. A book is often used by readers as a настольной book from the moment of her acquisition, to that apply over and over for "prompts".A book is unique combination of technology of active sales and concrete instruments, phrases, questions, purveyances, arguments, answers for objections that can be immediately applied in the sales (about 300 possible phrases-answers for possible objections in the first part of book and about 300 phrases-answers for possible objections taking into account the types of clients in the second part).A book is written with a practical worker and for practical workers. Author of book Boris Stung - system trainer-consultant of International Consulting Group Business Solution International, has considerable experience of sales and administrative work. A "book in itself will not give the height of sales to you. And tool - at his application - will give assuredly. Nevertheless he was exhaust for 23 and 20 of my work of practice of sales as a consultant, lifting sales. In 13 countries, 152 cities. More than 2000 companies". And yet thousands of companies got the pieces of this tool on training that an author conducts from 1996, including the known, brand training "School of the Differentiated sales", "Differentiated negotiations", "Sales : School of Тигра", "Selling is expensive"!.Due to a tool from this book you will be able to labour for what YOU want from the interlocutors, from the clients, from the business partners.Successful sales!
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Stung Boris Anatolievich
- Number of pages
- 149
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Release date
- 2010
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Construction of department of...
122 UAH
110 UAH
Book Legal marketing. How to attract...
122 UAH
110 UAH
Book Difficult dialogues. What how to...
195 UAH
176 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Copywriting of mass defeat
122 UAH
110 UAH
Book Unchild's business. Management...
117 UAH
106 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Treasure of copywriter
78 UAH
71 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
10/14/2024
Незамінний посібник для всіх, хто прагне досягти успіху у продажах!
Книга "Шпаргалка проДАж" стала для мене справжнім відкриттям у світі продажів. Автор, Борис Жалило, дійсно знає, про що говорить, і його досвід відчувається на кожній сторінці. Книга містить безліч практичних порад, фраз та інструментів, які можна відразу ж застосувати на практиці. Я особисто використовую цю книгу як настільну, до якої звертаюся в моменти, коли потрібно знайти правильні слова для ведення переговорів або подолання заперечень клієнтів. Особливо вразила друга частина книги, де наведено близько 300 фраз-відповідей на заперечення з урахуванням типів клієнтів. Це дійсно полегшує процес продажу і підвищує впевненість у собі. Незважаючи на те, що текст перекладений штучним інтелектом, якість перекладу загалом на високому рівні, і це не заважає сприйняттю інформації. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче підвищити свою ефективність у продажах і стати справжнім професіоналом у своїй справі!