Книга Шпаргалка проДАж. Книга 1
Книга адресована керівникам, співробітникам відділів продажів, зацікавленим в гарантованому підвищенні ефективності роботи менеджера по продажах, закупникам і усім, хто займається продажами, веде переговори і переконує в чомусь інших. Книга часто використовується читачами в якості настільної книги з моменту її придбання, до якої звертаються знову і знову за "підказками".Книга є унікальною поєднання технології активних продажів і конкретних інструментів, фраз, питань, заготівель, аргументів, відповідей на заперечення, які можна негайно застосовувати у своїх продажах (близько 300 можливих фраз-відповідей на можливі заперечення в першій частині книги і близько 300 фраз-відповідей на можливі заперечення з урахуванням типів клієнтів в другій частині).Книга написана практиком і для практиків. Автор книги Борис Жалило - системний тренер-консультант Міжнародної Консалтингової Групи Business Solution International, має значний досвід продажів і управлінської роботи. "Книга сама з себе не дасть Вам зростання продажів. А ось інструментарій - при його застосуванні - гарантовано дасть. Все-таки він був відпрацьований за 23 роки практики продажів і 20 років моєї роботи в якості консультанта, що піднімає продажі. У 13 країнах, 152 містах. Більше 2000 компаній". А ще тисячі компаній отримали шматочки цього інструментарію на тренінгах, які автор проводить з 1996 року, у тому числі найвідоміших, брендових тренінгах "Школа Диференційованих продажів", "Диференційовані переговори", "Продажі : Школа Тигра", "Продавати дорого"!.Завдяки інструментарію з цієї книги Ви зможете домагатися того, чого ВИ хочете від своїх співрозмовників, від своїх клієнтів, від своїх ділових партнерів.Успішних продажів!
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Побудова відділу продажів : з...
122 грн
110 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
122 грн
110 грн
Книга Важкі діалоги. Що і як...
195 грн
176 грн
Книга Фіолетова корова. Зробіть свій...
195 грн
176 грн
Книга Копирайтинг масової поразки
122 грн
110 грн
Книга Недитячий бізнес. Управління...
117 грн
106 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Скарб копірайтера
78 грн
71 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
2024-10-14
Незамінний посібник для всіх, хто прагне досягти успіху у продажах!
Книга "Шпаргалка проДАж" стала для мене справжнім відкриттям у світі продажів. Автор, Борис Жалило, дійсно знає, про що говорить, і його досвід відчувається на кожній сторінці. Книга містить безліч практичних порад, фраз та інструментів, які можна відразу ж застосувати на практиці. Я особисто використовую цю книгу як настільну, до якої звертаюся в моменти, коли потрібно знайти правильні слова для ведення переговорів або подолання заперечень клієнтів. Особливо вразила друга частина книги, де наведено близько 300 фраз-відповідей на заперечення з урахуванням типів клієнтів. Це дійсно полегшує процес продажу і підвищує впевненість у собі. Незважаючи на те, що текст перекладений штучним інтелектом, якість перекладу загалом на високому рівні, і це не заважає сприйняттю інформації. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче підвищити свою ефективність у продажах і стати справжнім професіоналом у своїй справі!