Book Management by a restaurant that loves guests
The first part of the book that you are holding in your hands is devoted to the organization of the work of the restaurant staff. It describes in detail how to build a production accounting system, conduct an effective inventory, purchase and store goods, organize the work of each of the restaurant zones, teach your employees how to behave with guests, create a strong team, and much more. The main idea of this work is that the heart of any institution is its leader, who must have extensive experience, a huge stock of knowledge in various fields of activity, and also clearly understand where he leads his company. The author is well versed in what he writes about: the proposed rules and schemes are supported by examples from real practice, tables and graphs.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Гвоздовская Violet Anatolievna
- Number of pages
- 333
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2015
Reviews
More books on this topic
Book Sincere service
254 UAH
229 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Operating director. Force of...
1,123 UAH
1,011 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Why you? As correct to explain...
135 UAH
122 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book Restaurant business is in small...
131 UAH
118 UAH
Book 120 instruments of the local...
127 UAH
115 UAH
11/25/2022
Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне досягти успіху в ресторанному бізнесі!
Ця книга "Управління рестораном, який любить гостей" стала для мене справжнім відкриттям. Автор детально описує всі аспекти організації праці персоналу, що є надзвичайно важливим для успішного функціонування ресторану. Я отримав безліч корисних порад щодо системи виробничого обліку, інвентаризації та організації роботи в різних зонах закладу. Особливо вразила мене частина, присвячена навчанню співробітників, адже саме від їхньої взаємодії з гостями залежить загальне враження від ресторану. Приклади з реальної практики, таблиці та графіки роблять матеріал легким для сприйняття і дуже практичним. Хоча переклад тексту місцями має деякі недоліки, це не зменшує цінності інформації, яку ви отримуєте. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче створити успішний ресторан і зробити його улюбленим місцем для гостей!