Book How to fall in love the guests of restaurant. Emotional service
How to do strong and bright service in a restaurant is a no longer question from the digit of difficult. Hospitality and emotional service too left off to be a shamanism or knowledge of select. In a book a system look is presented to the complete cycle of service, the secrets of successful authorial technologies of Service Design and Service Management are exposed.Complete cycle of techniques of raising and management by service in a restaurant. Charts of work with hospitality, forming rule клиентоориентированных and happy commands. Detailed analysis of going near sales, in fact service is not simply about love. Correct work in a hall increases both a profit yield and profit of restaurants.The chart of raising of emotional service is described, because exactly an emotion will become your distinguishing feature and will distinguish your restaurant from the train of alike. Here you will see the rules of work of manager and manager with service, modern approaches in educating of employees of front, plenty of чек-листов, templates and charts.A book is collected as a manual for mastering of modern approaches in a management by service. The complete list of service methodologies and program of their introduction are given in her.Take, read and do.
- Name of the Author
- Гвоздовская Violet Anatolievna
- Number of pages
- 488
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2020
Reviews
More books on this topic
Book Sincere service
254 UAH
229 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Operating director. Force of...
1,123 UAH
1,011 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Why you? As correct to explain...
135 UAH
122 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book Restaurant business is in small...
131 UAH
118 UAH
Book 120 instruments of the local...
127 UAH
115 UAH
03/18/2023
Як полюбити гостей ресторану - це справжня скарбниця знань та ін
Ця книга - не просто набір порад, а повноцінний посібник з управління сервісом, який допоможе вам не лише залучити нових клієнтів, а й зробити так, щоб вони поверталися знову та знову. Автори детально розкривають секрети успішних технологій Service Design та Service Management, надаючи чіткі інструкції щодо створення клієнтоорієнтованих команд та підвищення доходу ресторану. В книзі ви знайдете не лише теоретичні аспекти, а й практичні поради, які допоможуть вам втілити знання в життя. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться гастрономією та хоче покращити якість обслуговування у своєму закладі!