Book Management by a restaurant that loves an income
During the first book Violet Гвоздовская for this time offers to the readers to know everything, in respect of financial management by a restaurant, and also in detail examines such important themes, as work with quality and safety in establishment. Not secret, that a manager of restaurant is an all-seeing eye. An author offers not only a theory but also concrete examples and useful documents, and also histories from the practice, that will help any interested in success of the restaurant to create a good command a manager and hospitable, bringing in a decent return restaurant.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Гвоздовская Violet Anatolievna
- Number of pages
- 488
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2015
Reviews
More books on this topic
Book Sincere service
254 UAH
229 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Operating director. Force of...
1,123 UAH
1,011 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Why you? As correct to explain...
135 UAH
122 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book Restaurant business is in small...
131 UAH
118 UAH
Book 120 instruments of the local...
127 UAH
115 UAH
01/01/2024
Надзвичайно корисна книга для ресторанних менеджерів!
"Управління рестораном, який любить прибуток" - це справжній путівник для тих, хто прагне досягти успіху в ресторанному бізнесі. Віолета Гвоздовская майстерно поєднує теорію з практичними прикладами, що робить матеріал легким для сприйняття. Книга охоплює всі важливі аспекти фінансового управління, роботи з якістю та безпекою, що є критично важливими для успішної роботи ресторану. Особливо вражають історії з практики автора, які надають читачеві реальний погляд на виклики, з якими стикаються менеджери. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, це не зменшує цінності інформації, яку ви отримуєте. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче створити прибутковий та гостинний ресторан!