
Book Feedback
It a book is sanctified to the feed-back with clients and business-partners. In her almost полсотни of methods of receipt of responses and estimations through all possible "points of contact" with a consumer, and also methodology of their correct use.Choose suitable instruments, listen the clients, make happy and surprise them the attention and operationability - and in final analysis earn anymore!A book is especially valuable a high degree working out in detail, in a number of histories and examples from Russian practice. A most benefit she will bring маркетерам and leaders of small and midsize businesses.
- Name of the Author
- Манн Игорь Борисович, Золина Елена
- Language
- Russian
- Age
- 16
- Release date
- 2015
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Construction of department of...
122 UAH
110 UAH
Book Legal marketing. How to attract...
122 UAH
110 UAH
Book Difficult dialogues. What how to...
195 UAH
176 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Copywriting of mass defeat
122 UAH
110 UAH
Book Unchild's business. Management...
117 UAH
106 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Treasure of copywriter
78 UAH
71 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
02/09/2022
Зворотній зв'язок - ключ до успіху вашого бізнесу!
Ця книга - справжнє скарбниця знань для тих, хто прагне покращити взаємодію з клієнтами та партнерами. Автор детально розглядає поняття зворотного зв'язку і пропонує практичні поради щодо отримання відгуків та оцінок через різноманітні "точки контакту". Через безліччю прикладів та історій з російської практики, книга стає надзвичайно корисною для маркетерів та керівників малого і середнього бізнесу. Вона надихає на вдосконалення власної стратегії взаємодії з клієнтами, робить акцент на важливості слухання та реагування на їхні потреби. Рекомендую цю книгу як обов'язкову для всіх, хто прагне підняти свій бізнес на новий рівень завдяки ефективному зворотному зв'язку!