Book 125 methods of increase of sales are in a pizzeria. Part 2. Marketing instruments
Apartments, employees, inventory, refrigerators, freezers and even stoves for baking of pizza - all of them do not create money, and only consume them. Money give birth only as a result of товаро-денежных relations between a customer and salesman, in the process of sale, the generator of that is marketing. Marketing is important part of your business. And as soon as you will begin to do it on permanent basis, you will see that it will be recompensed. In we bring 125 methods over of the local marketing the second book, sales sent to the increase in your pizzeria.
- Name of the Author
- Давыдов Vladimir, Давыдов of Eugenias, Шукалова Catherine
- Number of pages
- 272
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 16
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Construction of department of...
122 UAH
110 UAH
Book Legal marketing. How to attract...
122 UAH
110 UAH
Book Difficult dialogues. What how to...
195 UAH
176 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Copywriting of mass defeat
122 UAH
110 UAH
Book Unchild's business. Management...
117 UAH
106 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Treasure of copywriter
78 UAH
71 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
08/12/2022
125 методів збільшення продажів в піцерії - це справжня кладовищ
Ця книга - справжній скарб для тих, хто цікавиться маркетингом та бажає підвищити обіг своєї піцерії. Автори детально розглядають 125 методів локального маркетингу, які допоможуть залучити нових клієнтів, збільшити продажі та підвищити впізнаваність вашого закладу. Кожен метод супроводжується конкретними прикладами та порадами, які допоможуть вам ефективно впровадити його у життя. Після прочитання цієї книги ви отримаєте не лише нові ідеї, а й практичні інструменти для успішного розвитку вашого бізнесу. Рекомендую цю книгу всім, хто працює у сфері громадського харчування та бажає досягти нових висот у сфері маркетингу!