Книга 125 методів збільшення продажів в піцерії. Частина 2. Маркетингові інструменти

LR535544
Російська
В наявності
1  
116 грн
105 грн - 10%
Приміщення, співробітники, інвентар, холодильники, морозильники і навіть печі для випікання піци - усі вони не створюють гроші, а тільки споживають їх. Гроші народжуються тільки в результаті товаро-денежных стосунків між покупцем і продавцем, в процесі продажу, генератором якого є маркетинг. Маркетинг - це важлива частина вашого бізнесу. І як тільки ви почнете робити це на постійній основі, ви побачите, що це окупиться. У другій книзі ми приводимо 125 методів локального маркетингу, спрямованих на збільшення продажів у вашій піцерії.
ФІО Автора
Давидов Володимир, Давидов Євгенії, Шукалова Катерина
Кількість сторінок
272
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда
Вік
16
Дата виходу
2018

Відгуки

Оцінка: 


2022-08-12

125 методів збільшення продажів в піцерії - це справжня кладовищ

Ця книга - справжній скарб для тих, хто цікавиться маркетингом та бажає підвищити обіг своєї піцерії. Автори детально розглядають 125 методів локального маркетингу, які допоможуть залучити нових клієнтів, збільшити продажі та підвищити впізнаваність вашого закладу. Кожен метод супроводжується конкретними прикладами та порадами, які допоможуть вам ефективно впровадити його у життя. Після прочитання цієї книги ви отримаєте не лише нові ідеї, а й практичні інструменти для успішного розвитку вашого бізнесу. Рекомендую цю книгу всім, хто працює у сфері громадського харчування та бажає досягти нових висот у сфері маркетингу!

Напишіть свій відгук

Книга 125 методів збільшення продажів в піцерії. Частина 2. Маркетингові інструменти

Приміщення, співробітники, інвентар, холодильники, морозильники і навіть печі для випікання піци - усі вони не створюють гроші, а тільки споживають їх. Гроші рожд...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики