Книга 125 методів збільшення продажів в піцерії. Частина 2. Маркетингові інструменти
Приміщення, співробітники, інвентар, холодильники, морозильники і навіть печі для випікання піци - усі вони не створюють гроші, а тільки споживають їх. Гроші народжуються тільки в результаті товаро-денежных стосунків між покупцем і продавцем, в процесі продажу, генератором якого є маркетинг. Маркетинг - це важлива частина вашого бізнесу. І як тільки ви почнете робити це на постійній основі, ви побачите, що це окупиться. У другій книзі ми приводимо 125 методів локального маркетингу, спрямованих на збільшення продажів у вашій піцерії.
- ФІО Автора
- Давидов Володимир, Давидов Євгенії, Шукалова Катерина
- Кількість сторінок
- 272
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 16
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Побудова відділу продажів : з...
122 грн
110 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
122 грн
110 грн
Книга Важкі діалоги. Що і як...
195 грн
176 грн
Книга Фіолетова корова. Зробіть свій...
195 грн
176 грн
Книга Копирайтинг масової поразки
122 грн
110 грн
Книга Недитячий бізнес. Управління...
117 грн
106 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Скарб копірайтера
78 грн
71 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
2022-08-12
125 методів збільшення продажів в піцерії - це справжня кладовищ
Ця книга - справжній скарб для тих, хто цікавиться маркетингом та бажає підвищити обіг своєї піцерії. Автори детально розглядають 125 методів локального маркетингу, які допоможуть залучити нових клієнтів, збільшити продажі та підвищити впізнаваність вашого закладу. Кожен метод супроводжується конкретними прикладами та порадами, які допоможуть вам ефективно впровадити його у життя. Після прочитання цієї книги ви отримаєте не лише нові ідеї, а й практичні інструменти для успішного розвитку вашого бізнесу. Рекомендую цю книгу всім, хто працює у сфері громадського харчування та бажає досягти нових висот у сфері маркетингу!