Book Internet journalism and Internet advertising
The creative work of a journalist or advertiser on the Internet as a system of mass communications is considered. The book is addressed to those who would like to do both, but ... do not have the appropriate education and special knowledge for this. Let's say you created a so-called "live journal", or your friend, who already has one, asked you to help him with the content. What should you pay attention to first of all so that your texts are well read? How to collect your own target audience and how to please it? Or maybe you already know that you can write well and interestingly, and would like to make money on articles published on the Internet, but you are just afraid that you will not be able to do it? The same applies to modern online advertising. How is it created on the Internet, what pitfalls await those who are going to deal with it? The book you now hold in your hands talks about all this simply and clearly based on the rich personal experience of its authors.For students of departments and faculties of journalism, advertising and public relations, analysts in the field of journalism and theory of mass communications, as well as practicing journalists involved in the creation and maintenance of media on the Internet.
- Name of the Author
- Шпаковский Вячеслав Олегович, Розенберг Наталья Владимировна, Егорова Екатерина Сергеевна
- Number of pages
- 490
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Release date
- 2018
Reviews
Ця книга - незамінний посібник для всіх, хто цікавиться інтернет
Автори докладно розглядають творчу роботу журналіста та рекламіста в Інтернеті як складну систему масових комунікацій, розкриваючи всі аспекти цієї сфери діяльності. Книга надає читачеві не лише теоретичні знання, але й практичні поради та рекомендації, які допоможуть початківцям у цій галузі зрозуміти основні принципи та правила. Вона стане корисним довідником для студентів журналістики, реклами, а також для практикуючих журналістів, які прагнуть покращити свої навички в інтернет-середовищі. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне вивчити та вдосконалити свої знання в цих сферах!
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Violet cow. Do the business...
195 UAH
176 UAH
Book Battle elephants of sales
141 UAH
127 UAH
Book Internet-marketing. Base knowledge
49 UAH
45 UAH
Book Targeted advertising in social...
131 UAH
118 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Viktor Pelevin asks PRs
29 UAH
27 UAH
Book Manual for directors and owners...
135 UAH
122 UAH
07/19/2023
Захоплюючий джерело знань для початківців!
Як початківцю в інтернет-журналістиці та інтернет-рекламі, ця книга стала справжнім відкриттям для мене. Автори дуже доступно пояснюють складні поняття та процеси, пов'язані з цими галузями, що дозволяє швидко засвоїти матеріал. Книга містить багато прикладів та практичних порад, які допомагають зрозуміти, як створювати цікавий та привабливий контент, а також як ефективно просувати його в інтернеті. Я впевнений, що завдяки цій книзі я зможу покращити свої навички та досягти успіху у цих галузях. Рекомендую всім, хто хоче розвиватися в інтернет-журналістиці та рекламі!