Book Short maintenance "When a customer talks it "is not""

LR135823
Russian
In stock
2  
73 UAH
66 UAH - 10%
This text is a brief version of book "When a customer talks it "is not"".Most people of one times five answer "no", before to give a positive answer. To convince such uncooperative clients, the authors of book offer the cyclic model of sales, or circle of persuasion. Passing four obligatory stages of transaction and getting the first "no", a salesman must return on initial position and call on the next circle of persuasion. However, it quite not means that it is necessary to repeat the same questions and bring the same arguments over. Tom Хопкинс and Ben Катт for every stage offer the methods.The authors of book equate sales with sport. Players practice, after laid out on complete and conquer a trophy as struck bargain. And does not conquer sometimes. Nothing frightful! It is important to know the rules of game, observe them and not skip training, and victory necessarily will come. After appearance book "When a customer talks "no"" was plugged in ten of the best business-books of month in the online shop of Amazon.com. Let us take apart, how the method of Тома Хопкинса and Ben Катта works.We remind that this text is a summary of book
Name of the Author
Бровко Елена
Number of pages
334
Language
Russian
Cover
Hard
Age
16
Series
КнигиКратко

Reviews

Grade 


05/13/2023

Відмінна книга для тих, хто цікавиться мистецтвом продажів!

"Коли покупець говорить "немає"" - це дійсно цінний посібник, який розкриває перед читачем цікаву та ефективну модель переконання клієнтів. Автори зрозуміло пояснюють циклічну модель продажів і пропонують практичні поради для успішного ведення переговорів. Через приклади та історії успіху книга надихає на вдосконалення навичок у сфері продажів. Я особисто знайшов багато корисної інформації, яка допоможе мені у моїй роботі. Рекомендую цю книгу як професіоналам у галузі продажів, так і тим, хто тільки починає свій шлях у цій сфері!

Grade 


07/28/2022

Не вражає

Читаючи цей скорочений зміст книги, я відчув певне розчарування. Хоча тема продажів та переконання клієнтів дійсно важлива, але спосіб подачі матеріалу в цьому тексті мене не вразив. Відчуття, що автори можуть бути більш детальними та конкретними у своїх поясненнях. Також відсутність конкретних прикладів та вправ для практичного застосування змісту книги робить її менш привабливою для мене. Можливо, повний варіант книги мав би більше цікавого матеріалу.

Write your review

Book Short maintenance "When a customer talks it "is not""

This text is a brief version of book "When a customer talks it "is not"".Most people of one times five answer "no", before to give a positive answer. That ...

Write your review

More books by this author

More books on this topic