Книга Актуальний HR- брендинг. Секрети кращих працедавців
Книга розкриває ключові тенденції, що сформувалися за останні роки в області роботи з репутацією компанії як працедавця. На її сторінках представлені проекти номінантів і переможців "Премії HR- бренд 2011", детальні приклади з російської і зарубіжної практики HR- брендингу, а також ради авторитетних експертів. У завершальній частині читачі ознайомляться з такими актуальними темами, як автоматизація HR- процесів навчання претендентів і співробітників (включаючи дані опитувань в 2016-2017 роках), побудова корпоративної культури і створення ціннісної пропозиції працедавця.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Осовицкая Ніна А.
- Кількість сторінок
- 418
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2013
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Актуальний HR- брендинг....
122 грн
110 грн
Книга Як працює Google
234 грн
211 грн
Книга Відчуй аромат нового дня....
133 грн
120 грн
Книга Допоможи клієнтові! Листування...
49 грн
45 грн
Книга П'ять вад команди
123 грн
111 грн
Книга Ніяких правил. Унікальна...
113 грн
102 грн
Книга Лідер майбутнього. Як...
139 грн
126 грн
Книга Складні підлеглі. Практика...
125 грн
113 грн
Книга HR- маркетинг. Як зробити вашу...
133 грн
120 грн
Книга Ми - те, що ми робимо. Як...
134 грн
121 грн
2023-08-12
Важливий внесок у сферу HR-брендингу!
Книга "Актуальний HR-брендинг. Секрети кращих працедавців" є справжнім посібником для всіх, хто цікавиться управлінням репутацією компанії як працедавця. Автори детально розглядають ключові тенденції, які сформувалися в цій галузі, і наводять безліч практичних прикладів з реального життя, що робить матеріал зрозумілим і доступним. Особливо вразили проекти номінантів і переможців "Премії HR-бренд 2011", які демонструють, як інноваційні підходи можуть змінити обличчя компанії. Також цікавою є частина про автоматизацію HR-процесів, що є надзвичайно актуальним у сучасному світі. Хоча переклад тексту місцями може бути не зовсім ідеальним, це не зменшує цінності інформації, яку книга пропонує. Рекомендую цю книгу всім HR-фахівцям, керівникам компаній та тим, хто прагне покращити свою репутацію на ринку праці!