Книга HR-брендинг: Робота з поколінням Y, нові інструменти для комунікації, розвиток корпоративної культури та ще 9 ефективних .

LU283442
Українська
В наявності
1  
132 грн
119 грн - 10%

Нова книга про HR- брендингу грунтована на проектах переможців і номінантів "Премії HR- бренд 2013". Окрім кращих практик від кращих працедавців Росії, а також результатів російських і міжнародних досліджень до книги увійшли унікальні матеріали - інтерв'ю з найбільш професійними і ефективними HR- командами, що детально розповідають про власні розробки, які удостоїлися Премії, і ролі HR в сучасному бізнесі.

Як визначити свої цільові аудиторії на ринку праці? Як мотивувати рядових співробітників на досягнення амбітних цілей компанії? Як утримати кращих фахівців? Яким чином середній бізнес може виграти в конкурентній боротьбі з великими компаніями за перспективну молодь?

Відповіді на ці питання читач знайде, ознайомившись з представленими тут програмами. Компанії, що реалізували їх, вже отримали вражаючі результати в зниженні витрат і підвищенні ефективності роботи. Своїм досвідом діляться Coca - Cola Hellenic, Mars, Nokian Tyres, "Мегафон", Незалежна лабораторія ИНВИТРО, ОБИ, "Ельдорадо" і багато інших.

У електронну версію додані новітні дані опитувань серед компаній про розміри HR- бюджетів і використанні digital- інструментів, а також поради експертів Консалтингового центру HeadHunter про специфіку розвитку HR- бренду в умовах обмежених бюджетів і гострої конкуренції.

Видання буде корисне HR- фахівцям, маркетологам і керівникам усіх рівнів.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Осовицкая Ніна А.
Кількість сторінок
364
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Вік
12
Дата виходу
2015

Відгуки

Оцінка: 


2025-01-08

Корисний посібник для HR-фахівців та керівників!

Книга "HR-брендинг: Робота з поколінням Y" стала для мене справжнім відкриттям у світі управління людськими ресурсами. Вона ґрунтується на реальних проектах переможців "Премії HR-бренд 2013" та містить безліч практичних порад і стратегій, які можуть бути застосовані в будь-якій компанії. Особливо вразили інтерв'ю з HR-командами провідних компаній, таких як Coca-Cola Hellenic та Mars, які діляться своїм досвідом і успіхами. Книга відповідає на важливі питання, як-от: як залучити молодь, як утримати таланти та як мотивувати співробітників до досягнення амбітних цілей. Це видання стане незамінним інструментом для HR-фахівців, маркетологів та керівників усіх рівнів, які прагнуть підвищити ефективність своєї роботи та розвивати корпоративну культуру. Єдине, що може викликати деякі труднощі - це якість перекладу, адже в окремих випадках зустрічаються некоректні фрази. Проте, це не зменшує цінності змісту книги. Рекомендую всім, хто хоче бути на передовій у сфері HR!

Напишіть свій відгук

Книга HR-брендинг: Робота з поколінням Y, нові інструменти для комунікації, розвиток корпоративної культури та ще 9 ефективних .

Нова книга про HR- брендингу грунтована на проектах переможців і номінантів "Премії HR- бренд 2013". Окрім кращих практик від кращих працедавців Росії, а так...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики