Книга Не крадь час! Листування з клієнтом по-людськи. Другий принцип
Ця книга входить в серію Листування з клієнтом що по-людськи, складається з 4-х книг. Книги цієї серії - практичний посібник для фахівців, працюючих з клієнтами. Книги багаті практичними прикладами, ілюстраціями, алгоритмами, що допомагають зрозуміти, як грамотно листуватися з клієнтом в простих і складних ситуаціях. Ради з цих книг можуть бути покладені в основу стандартів листування у будь-якій компанії що піклується про те, щоб спілкуватися з клієнтами результативно, швидко і доброзичливо і при мінімумі зусиль досягати максимум результату.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Воротынцева Тамара Леонідівна
- Кількість сторінок
- 284
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2020
Ще книги цієї тематики
Книга Актуальний HR- брендинг....
122 грн
110 грн
Книга Як працює Google
234 грн
211 грн
Книга Відчуй аромат нового дня....
133 грн
120 грн
Книга Допоможи клієнтові! Листування...
49 грн
45 грн
Книга П'ять вад команди
123 грн
111 грн
Книга Ніяких правил. Унікальна...
113 грн
102 грн
Книга Лідер майбутнього. Як...
139 грн
126 грн
Книга Складні підлеглі. Практика...
125 грн
113 грн
Книга HR- маркетинг. Як зробити вашу...
133 грн
120 грн
Книга Ми - те, що ми робимо. Як...
134 грн
121 грн