book type

Книга HR-брендинг: Робота з поколінням Y, нові інструменти для комунікації, розвиток корпоративної культури та ще 9 ефективних .

LU283442

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
1  
132 грн
119 грн - 10%

Нова книга про HR- брендингу грунтована на проектах переможців і номінантів "Премії HR- бренд 2013". Окрім кращих практик від кращих працедавців Росії, а також результатів російських і міжнародних досліджень до книги увійшли унікальні матеріали - інтерв'ю з найбільш професійними і ефективними HR- командами, що детально розповідають про власні розробки, які удостоїлися Премії, і ролі HR в сучасному бізнесі.

Як визначити свої цільові аудиторії на ринку праці? Як мотивувати рядових співробітників на досягнення амбітних цілей компанії? Як утримати кращих фахівців? Яким чином середній бізнес може виграти в конкурентній боротьбі з великими компаніями за перспективну молодь?

Відповіді на ці питання читач знайде, ознайомившись з представленими тут програмами. Компанії, що реалізували їх, вже отримали вражаючі результати в зниженні витрат і підвищенні ефективності роботи. Своїм досвідом діляться Coca - Cola Hellenic, Mars, Nokian Tyres, "Мегафон", Незалежна лабораторія ИНВИТРО, ОБИ, "Ельдорадо" і багато інших.

У електронну версію додані новітні дані опитувань серед компаній про розміри HR- бюджетів і використанні digital- інструментів, а також поради експертів Консалтингового центру HeadHunter про специфіку розвитку HR- бренду в умовах обмежених бюджетів і гострої конкуренції.

Видання буде корисне HR- фахівцям, маркетологам і керівникам усіх рівнів.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Осовицкая Ніна А.
Мова
Українська
Вік
12
Дата виходу
2015

Відгуки

Оцінка: 


2025-01-08

Корисний посібник для HR-фахівців та керівників!

Книга "HR-брендинг: Робота з поколінням Y" стала для мене справжнім відкриттям у світі управління людськими ресурсами. Вона ґрунтується на реальних проектах переможців "Премії HR-бренд 2013" та містить безліч практичних порад і стратегій, які можуть бути застосовані в будь-якій компанії. Особливо вразили інтерв'ю з HR-командами провідних компаній, таких як Coca-Cola Hellenic та Mars, які діляться своїм досвідом і успіхами. Книга відповідає на важливі питання, як-от: як залучити молодь, як утримати таланти та як мотивувати співробітників до досягнення амбітних цілей. Це видання стане незамінним інструментом для HR-фахівців, маркетологів та керівників усіх рівнів, які прагнуть підвищити ефективність своєї роботи та розвивати корпоративну культуру. Єдине, що може викликати деякі труднощі - це якість перекладу, адже в окремих випадках зустрічаються некоректні фрази. Проте, це не зменшує цінності змісту книги. Рекомендую всім, хто хоче бути на передовій у сфері HR!

Напишіть свій відгук

Книга HR-брендинг: Робота з поколінням Y, нові інструменти для комунікації, розвиток корпоративної культури та ще 9 ефективних .

Нова книга про HR- брендингу грунтована на проектах переможців і номінантів "Премії HR- бренд 2013". Окрім кращих практик від кращих працедавців Росії, а так...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики