book type

Книга Якісний сервіс. 36 правил обслуговування клієнтів в салоні краси і фітнес-центрі

LU087405

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
1  
126 грн
114 грн - 10%
У книзі "Якісний сервіс" зібрані правила обслуговування клієнтів в салоні краси і фитнес центрі. Автор в смішній і оригінальній формі підносить ключові помилки, які допускаю співробітники підприємств індустрії краси і фитнеса. У кожній главі є рекомендації, як можна виправити свої помилки. Книга написана звичною мовою, практиком який покращує роботу фитнес клубів і краси. Прочитавши книгу, у вас буде можливість зробити так, щоб сервіс у вас на підприємстві - став обіцянкою вашого клієнта повернуться ще раз.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Вавилов Владислав Валерійович
Мова
Українська
Вік
12
Дата виходу
2017

Відгуки

Оцінка: 


2025-03-02

Незамінний посібник для професіоналів індустрії краси та фітнесу!

Книга "Якісний сервіс" стала для мене справжнім відкриттям у світі обслуговування клієнтів. Автор вміло поєднує гумор з практичними порадами, що робить читання не лише корисним, але й приємним. Правила, зібрані у книзі, дійсно допомагають зрозуміти, які помилки можуть заважати створенню якісного сервісу, і як їх можна виправити. Я особисто впровадив декілька рекомендацій у свою роботу, і результати не забарилися – клієнти стали більш задоволеними, а їхня лояльність зросла. Хоча переклад тексту місцями може бути не зовсім точним, це не заважає загальному сприйняттю книги. Рекомендую всім, хто працює у сфері обслуговування, адже ця книга допоможе вам зробити ваш сервіс дійсно якісним і незабутнім для клієнтів!

Напишіть свій відгук

Книга Якісний сервіс. 36 правил обслуговування клієнтів в салоні краси і фітнес-центрі

У книзі "Якісний сервіс" зібрані правила обслуговування клієнтів в салоні краси і фитнес центрі. Автор в смішній і оригінальній формі підносить ключев...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики