Книга Якісний сервіс. 36 правил обслуговування клієнтів в салоні краси і фітнес-центрі

LR622807
Російська
В наявності
1  
126 грн
114 грн - 10%
У книзі "Якісний сервіс" зібрані правила обслуговування клієнтів в салоні краси і фитнес центрі. Автор в смішній і оригінальній формі підносить ключові помилки, які допускаю співробітники підприємств індустрії краси і фитнеса. У кожній главі є рекомендації, як можна виправити свої помилки. Книга написана звичною мовою, практиком який покращує роботу фитнес клубів і краси. Прочитавши книгу, у вас буде можливість зробити так, щоб сервіс у вас на підприємстві - став обіцянкою вашого клієнта повернуться ще раз.
ФІО Автора
Вавилов Владислав Валерійович
Кількість сторінок
145
Мова
Російська
Обкладинка
М'яка
Вік
12
Дата виходу
2017

Відгуки

Оцінка: 


2023-06-01

"Якісний сервіс" - незамінна книга для керівників салонів краси

Ця книга - справжній скарб для тих, хто прагне підвищити якість обслуговування своїх клієнтів. Автор не лише висвітлює ключові помилки, які часто допускаються співробітниками у сфері краси та фітнесу, але й пропонує конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Читаючи цю книгу, ви отримаєте цінні інструменти та стратегії, які допоможуть вам покращити якість сервісу на вашому підприємстві. Автор викладає матеріал доступно та цікаво, що робить процес навчання легким та захоплюючим. Рекомендую "Якісний сервіс" всім, хто цінує високу якість обслуговування та прагне досягти успіху у сфері краси та фітнесу!

Напишіть свій відгук

Книга Якісний сервіс. 36 правил обслуговування клієнтів в салоні краси і фітнес-центрі

У книзі "Якісний сервіс" зібрані правила обслуговування клієнтів в салоні краси і фитнес центрі. Автор в смішній і оригінальній формі підносить ключев...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики