Книга Короткий зміст "Продаючи незриме"
Цей текст - скорочена версія книги "Продаючи незриме".(i)"Новий маркетинг - більше, ніж спосіб робити щось, це образ мислення.Він розпочинається з розуміння відмітних особливостей послуги - її невидимості і невідчутності - і особливостей потенційних споживачів і користувачів цієї послуги : їх страху, нестачі часу, частенько нелогічних шляхів, якими вони приходять до ухвалення рішення, найважливіших стимулів і потреб, що визначають їх поведінку".(/i)Гаррі БеквитАвтор книги Гаррі Беквит - випускник Стэнфордского університету, засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, володар премії Effie Американській асоціації маркетингу. Беквит - один з самих шанованих у світі фахівців в області маркетингу і реклами, за його плечима 25-річний досвід роботи з тисячами професійних бізнесменів.Будучи не з чуток знайомий з "кухнею" маркетингу, у своїй книзі він ділиться особистим досвідом, як продавати, стимулювати збут і збільшувати число продажів такого специфічного товару, який не має запаху, звуку, форми, як ПОСЛУГИ.Що означає "продаж послуг"? Це, по суті, продаж обіцянки. Послугу не можна поторкати, приміряти, понюхати - вона нематеріальна. У момент купівлі неможливо зрозуміти, хороша вона або погана, і практично неможливо заздалегідь порівняти її з іншою послугою. Оцінити результат можна тільки після того, як послуга вже зроблена. Але знову ж таки, наскільки точною буде оцінка? Який відсоток об'єктивності, суб'єктивності? Де гарантії, що, наприклад, зачіска, зроблена в дорогому і престижному салоні-перукарні, не зможе бути так само майстерно зроблена в звичайній перукарні і за ціною набагато нижче, а рекламну кампанію товару, проведену відомим рекламним агентством, з таким же успіхом і резонансом не зможе провести доки ще не така відома рекламна фірма?Про подібні складнощі і способи їх вирішення, про те, як притягати і - головне!!! - утримувати клієнта, як не загубитися в океані конкурентної боротьби, зробити свій бізнес впізнанним і шанованим, - про це і багато чому іншому розповідає автор.Оповідання побудоване за схемою: приклад (цікавий, практичний) - пояснення (дохідливе, з розбором позицій сторін) - виведення (з інструкцією, як діяти в конкретній ситуації). Це свого роду збірка рад, але не сухих, теоретичних, а живих, підкріплених яскравими прикладами. Резюмуючі виведення настільки тонкі, точні і исчерпывающи, що позбавляють від необхідності додаткових позначок - в них сказано все.Нагадуємо, що цей текст - короткий виклад книги
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- КнигиКратко Бібліотека
- Кількість сторінок
- 303
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 16
- Серія
- КнигиКратко
Ще книги цієї тематики
Книга Коротке утримування "На гачку....
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Коли покупець...
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст...
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Розквіт піару і...
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Продаючи незриме"
73 грн
66 грн
Книга 50 великих книг про бізнес....
120 грн
108 грн
Книга Короткий зміст «Щирий сервіс»
73 грн
66 грн
Книга Маркетинг послуг
98 грн
89 грн
Книга Коротке утримування "На гачку....
73 грн
66 грн
Книга Короткий зміст "Коли покупець...
73 грн
66 грн