book type

Книга Короткий зміст «Реінжиніринг корпорації»

LU235924

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
0  
73 грн
66 грн - 10%

Цей текст - скорочена версія книги "Реинжиниринг корпорації".

Ця книга входить в список обов'язкової літератури по менеджменту в усіх провідних бізнес-школах світу. За даними Amazon.com, вона цитується в 424 інших книгах. Джеймс Чампи, співзасновник консалтингової фірми CSC Index, і Майкл Хаммер, президент Hammer Company, дуже просто розповіли про те, як кардинально перебудувати бізнес, щоб добитися кращих результатів. Саме вони уперше ввели у бізнес-лексикон поняття реинжиниринга.

У книзі "Реинжиниринг корпорації" Майкл Хаммер і Джеймс Чампи описують те, що вони назвали "маніфестом революції у бізнесі". Суть реинжиниринга в тому, щоб почати все спочатку. Це відмова від сталих процедур, це пошук відповіді на питання: "Якби я наново створював цю компанію сьогодні, враховуючи мої нинішні знання і сучасні технології, якою б вона стала"?

Реинжинирингу започаткувала фраза, вимовлена одним з авторів книги у кінці 1980-х : "Автоматизація безладу призводить до автоматизованого безладу". Якщо організація не переосмислить свої бізнес-процеси, накладення на них нової технології ні до чого не приведе. Автори вважають, що ефективність компаній падає не із-за ліні співробітників або недбайливості керівництва, а тому, що вони (компанії) не можуть більше пристосовуватися до світу, що нестримно міняється. Сьогодні діють три сили, не враховувати які вже не можна. Хаммер і Чампи називають ці сили "три До": клієнти, конкуренція, корінні зміни. Вже немає такого поняття, як "клієнти в цілому"| є тільки цей клієнт - саме той, з яким продавець має справу в даний момент. Компаніям, у яких сформувався менталітет масового ринку, найважче примиритися з тим, що сьогодні важливий кожен клієнт. Втративши одного клієнта, ви можете не знайти йому заміну. Друге "К" - конкуренція. Колись все було просто: компанія виводила на ринок прийнятний продукт або послугу з кращої ціни і продавала їх. А тепер конкуренція не лише зросла, але і стала різноманітніша: ціна, вибір, якість, сервіс до, в час і після продажу. Пропонувати щось просто прийнятне вже недостатньо. Нові компанії не дотримуються сталих правил, а пишуть нові. Змінилися не лише клієнти і конкуренти - метаморфозу зазнав сам характер змін (третє "К"). Вони стали повсюдними і постійними| тепер це норма. Три "К" створили нові умови, і стає все очевидніше, що організації, побудовані для роботи в одних обставинах, не можна ефективно поліпшити при інших. Щоб відродити здатність компаній до конкуренції, треба не примушувати співробітників більше працювати, а навчити їх працювати по-іншому. А для цього і компанії, і співробітники повинні відучитися від багатьох принципів і прийомів, які так довго приносили успіх. І почати все спочатку. Автори упевнені, що реинжиниринг подібний до шахів. Ключ до успіху - в знаннях і здібностях, а не в удачі. Якщо ви знаєте правила і уникаєте помилок, вірогідність успіху надзвичайно висока. Правила і найбільш поширені помилки реинжиниринга автори виклали в книзі "Реинжиниринг корпорації".



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
КнигиКратко Бібліотека
Мова
Українська
Вік
16
Серія
КнигиКратко

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Короткий зміст «Реінжиніринг корпорації»

Цей текст - скорочена версія книги "Реинжиниринг корпорації".Ця книга входить в список обов'язкової літератури по менеджменту в усіх ведучих бізнес-школа...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики