
Книга Якісний сервіс. 36 правил обслуговування клієнтів в салоні краси і фітнес-центрі
У книзі "Якісний сервіс" зібрані правила обслуговування клієнтів в салоні краси і фитнес центрі. Автор в смішній і оригінальній формі підносить ключові помилки, які допускаю співробітники підприємств індустрії краси і фитнеса. У кожній главі є рекомендації, як можна виправити свої помилки. Книга написана звичною мовою, практиком який покращує роботу фитнес клубів і краси. Прочитавши книгу, у вас буде можливість зробити так, щоб сервіс у вас на підприємстві - став обіцянкою вашого клієнта повернуться ще раз.
- ФІО Автора
- Вавилов Владислав Валерійович
- Мова
- Російська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2017
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Великі продажі на вебинарах і...
123 грн
111 грн
Книга Контроль втрат в магазині
215 грн
194 грн
Книга Forbes 09-2020
113 грн
102 грн
Книга Піца-бізнес. Частина 8....
120 грн
108 грн
Книга Власний інтернет-магазин в...
73 грн
66 грн
Книга Як перетворити відвідувача на...
119 грн
108 грн
Книга Підручник пиццайоло
138 грн
125 грн
Книга Дропшиппинг і Shopify
122 грн
110 грн
Книга Відкриваємо своє підприємство
30 грн
27 грн
Книга План SEO- перемоги для вашої...
30 грн
27 грн
2023-06-01
"Якісний сервіс" - незамінна книга для керівників салонів краси
Ця книга - справжній скарб для тих, хто прагне підвищити якість обслуговування своїх клієнтів. Автор не лише висвітлює ключові помилки, які часто допускаються співробітниками у сфері краси та фітнесу, але й пропонує конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Читаючи цю книгу, ви отримаєте цінні інструменти та стратегії, які допоможуть вам покращити якість сервісу на вашому підприємстві. Автор викладає матеріал доступно та цікаво, що робить процес навчання легким та захоплюючим. Рекомендую "Якісний сервіс" всім, хто цінує високу якість обслуговування та прагне досягти успіху у сфері краси та фітнесу!