Book Quality service. 36 rules for customer service in a beauty salon and fitness center

LR622807
Russian
In stock
1  
126 UAH
114 UAH - 10%
In a book "Quality service" the rules of service of customers in a beauty salon and fitness are collected center. An author in a funny and original form presents key errors that I assume employees of enterprises of industry of beauty and fitness. There are recommendations in every head, as possible to correct the errors. A book is written in common language, that improves work a practical worker fitness of clubs and beauty. Reading a book, for you it will be possibility to do so that service for you on an enterprise - became the promise of your client will return once again.
Name of the Author
Вавилов Vladislaw Valerievich
Number of pages
145
Language
Russian
Cover
Soft
Age
12
Release date
2017

Reviews

Grade 


06/01/2023

"Якісний сервіс" - незамінна книга для керівників салонів краси

Ця книга - справжній скарб для тих, хто прагне підвищити якість обслуговування своїх клієнтів. Автор не лише висвітлює ключові помилки, які часто допускаються співробітниками у сфері краси та фітнесу, але й пропонує конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Читаючи цю книгу, ви отримаєте цінні інструменти та стратегії, які допоможуть вам покращити якість сервісу на вашому підприємстві. Автор викладає матеріал доступно та цікаво, що робить процес навчання легким та захоплюючим. Рекомендую "Якісний сервіс" всім, хто цінує високу якість обслуговування та прагне досягти успіху у сфері краси та фітнесу!

Write your review

Book Quality service. 36 rules for customer service in a beauty salon and fitness center

In a book "Quality service" the rules of service of customers in a beauty salon and fitness are collected center. An author in a funny and original form presents ключев...

Write your review

More books by this author

More books on this topic