Книга Збірка стандартів обслуговування для персоналу служби прийому і розміщення в готелі
Ця збірка стандартів обслуговування є зведенням правил поведінки з гостями, технологій виконання службових операцій і правил поведінки в екстремальних ситуаціях для персоналу служби прийому і розміщення в готелі.
- ФІО Автора
- Полюшко Юлія
- Кількість сторінок
- 485
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Інноваційні...
47 грн
43 грн
Книга Як зрубати мільйон на Форекс....
114 грн
103 грн
Книга UX- дизайн. Практичне...
93 грн
84 грн
Книга Людський чинник. Успішні...
117 грн
106 грн
Книга Основи інформатики
64 грн
58 грн
Книга SEO- копирайтинг. RELOAD....
98 грн
89 грн
Книга Бінарні опціони. Покрокове...
133 грн
120 грн
Книга Мова програмування MQL5 :...
239 грн
216 грн
Книга SMM для новачків
112 грн
101 грн
Книга Що за X.Y.Z? Як батькам і дітям...
121 грн
109 грн
2023-08-13
Збірка стандартів обслуговування для персоналу служби прийому і
Ця книга є справжнім скарбницею знань і рекомендацій, які допоможуть персоналу готелю надавати високоякісне обслуговування гостям у будь-яких ситуаціях. Автор детально описує стандарти поведінки з гостями, технології виконання різних службових операцій і правила дій у надзвичайних ситуаціях, що дозволяє підвищити рівень сервісу та забезпечити комфорт перебування гостей. Ця книга є обов'язковою для всього персоналу готелю, який прагне до вдосконалення своїх навичок та покращення якості обслуговування. Рекомендую кожному, хто цінує професіоналізм та відмінне обслуговування!