Book Collection of standards of service for the personnel of service of reception and placing in a hotel
This collection of standards of service is a vault of rules of behavior with guests, technologies of implementation of housekeeping operations and rules of behavior in extreme situations for the personnel of service of reception and placing in a hotel.
- Name of the Author
- Полюшко of Julius
- Number of pages
- 485
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
Reviews
More books on this topic
Book Innovative...
47 UAH
43 UAH
Book How to make a million on Forex....
114 UAH
103 UAH
Book UX- design. Practical guidance...
93 UAH
84 UAH
Book Human factor. Successful...
117 UAH
106 UAH
Book Bases of informatics
64 UAH
58 UAH
Book SEO- copywriting. RELOAD. Part...
98 UAH
89 UAH
Book Binary options. Incremental...
133 UAH
120 UAH
Book Programming of MQL5 language:...
239 UAH
216 UAH
Book SMM for novices
112 UAH
101 UAH
Book That after X.Y.Z? How parents...
121 UAH
109 UAH
08/13/2023
Збірка стандартів обслуговування для персоналу служби прийому і
Ця книга є справжнім скарбницею знань і рекомендацій, які допоможуть персоналу готелю надавати високоякісне обслуговування гостям у будь-яких ситуаціях. Автор детально описує стандарти поведінки з гостями, технології виконання різних службових операцій і правила дій у надзвичайних ситуаціях, що дозволяє підвищити рівень сервісу та забезпечити комфорт перебування гостей. Ця книга є обов'язковою для всього персоналу готелю, який прагне до вдосконалення своїх навичок та покращення якості обслуговування. Рекомендую кожному, хто цінує професіоналізм та відмінне обслуговування!