Книга Пастки HR- брендингу. Як стати кращим працедавцем для співробітників і кандидатів
HR- брендинг дозволяє компанії створити позитивну репутацію на ринку праці, понизити плинність кадрів, притягати і утримувати кращих кандидатів. Так, можна добитися вражаючих результатів мінімальними засобами. Але ви зустрінете на шляху безліч пасток. Світлана Іванова розповідає про основні складнощі HR- брендингу. Чому нагорода співробітникові або подарунок клієнтові може викликати негативні емоції, що може піти не так при адаптації новачків, як зробити корпоративні заходи дійсно корисними? Ви навчитеся проводити дослідження лояльності і зможете збудувати реально працюючу корпоративну культуру.
Для пристроїв Apple для корректного відтворення файлу потрібен комп'ютер з встановленим iTunes.
- ФІО Автора
- Іванова Світлана Володимирівна
- Кількість сторінок
- 404
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Актуальний HR- брендинг....
122 грн
110 грн
Книга Як працює Google
234 грн
211 грн
Книга Відчуй аромат нового дня....
133 грн
120 грн
Книга Допоможи клієнтові! Листування...
49 грн
45 грн
Книга П'ять вад команди
123 грн
111 грн
Книга Ніяких правил. Унікальна...
113 грн
102 грн
Книга Лідер майбутнього. Як...
139 грн
126 грн
Книга Складні підлеглі. Практика...
125 грн
113 грн
Книга HR- маркетинг. Як зробити вашу...
133 грн
120 грн
Книга Ми - те, що ми робимо. Як...
134 грн
121 грн
2023-02-08
Пастки HR-брендингу - незамінна книга для керівників та спеціалі
Автор Світлана Іванова пропонує читачам глибокий та досить критичний погляд на процес HR-брендингу, розкриваючи безліч пасток, які можуть чатувати на шляху будь-якої компанії. Книга допомагає зрозуміти, що не завжди очікувані результати вдаються з першої спроби, і що важливо не лише створити позитивну репутацію, а й утримати її в майбутньому. Читаючи цю книгу, ви дізнаєтеся про найпоширеніші помилки в HR-брендингу, які можуть призвести до негативних наслідків, а також отримаєте практичні поради щодо побудови ефективної корпоративної культури та залучення та утримання талановитих співробітників. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться питаннями управління персоналом та розвитку бізнесу!