

Правильные отношения с клиентом – залог долгосрочного сотрудничества и успешных продаж. Создать их бывает непросто, а сохранить и укрепить – еще сложнее. Что нужно делать, чтобы даже самый «сложный» заказчик остался доволен? Как работать с клиентами-манипуляторами? Как правильно говорить клиенту «нет» и не допускать конфликтов? Как быть гибким, но не «прогибаться»? На все эти вопросы найдутся ответы и примеры из практического опыта автора книги, опытного специалиста по клиентскому сервису и продажам Бориса Шпирта.
Вы узнаете, как сделать отношения «клиент – подрядчик» взаимовыгодными,
Для устройств Apple для корректного воспроизведения файла нужен компьютер с установленным iTunes.
2023-01-05
Відмінна книга для всіх, хто працює з клієнтами!
"Відчайдушні акаунт-менеджери" - це справжній путівник у світі успішних відносин з клієнтами. Автор, досвідчений фахівець з клієнтського сервісу та продажів, Борис Шпирт, ділиться своїм багатим досвідом та практичними порадами з тими, хто стикається з викликами роботи з клієнтами. Книга містить відповіді на багато питань, які можуть виникнути у процесі спілкування з клієнтами, від того, як правильно говорити "ні", до того, як уникнути конфліктів та підтримувати довгострокові стосунки. Читаючи цю книгу, ви отримаєте цінний практичний досвід, який допоможе вам стати успішним у роботі з клієнтами. Рекомендую цю книгу як обов'язкову для всіх, хто цінує професіоналізм та хоче покращити свої навички у цій сфері!