
Book Sun-dress. How to manage loyalty of clients and to prosper due to their recommendations
Sun-dress radio is that force, that is able to increase the sales of company on 50 Everybody depends upon recommendations, when accomplishes purchases, therefore it is so important to be able to control and manage loyalty of clients.How you must start talking about the brand? How to become nearer to the clients and to bring them to the purchase? How to do clients the advocates of your brand? And why excessive aspiration of "завируситься" not always useful for brand?In a book you will find incremental instruction on the sun-dress marketing, applicable to any business, more than 30 real кейсов of world companies and other great deal.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Бэр of Джей, Лемин Daniel
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
- Series
- Top Business Awards
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Sun-dress. How to manage loyalty...
121 UAH
109 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Marketing. Marketing bases for...
49 UAH
45 UAH
Book A role of SMM is in advancement...
73 UAH
66 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book Marketing instruments for the...
220 UAH
198 UAH
Book Marketing without a budget
220 UAH
198 UAH
Book Training on нейромаркетингу....
185 UAH
167 UAH
Book Points of contact
139 UAH
126 UAH
08/27/2024
Незамінний посібник для бізнесменів!
Книга "Сарафанове. Як управляти лояльністю клієнтів і процвітати завдяки їх рекомендаціям" стала для мене справжнім відкриттям у світі маркетингу. Автор детально розкриває концепцію сарафанового радіо, пояснюючи, чому рекомендації клієнтів є настільки важливими для успіху бізнесу. Книга містить практичні поради, які можна застосувати в будь-якій галузі, і більше 30 реальних кейсів, які демонструють, як успішні компанії використовують лояльність клієнтів для збільшення своїх продажів. Я особливо оцінив покрокову інструкцію, яка допомагає зрозуміти, як почати розмову про свій бренд і стати ближче до клієнтів. Хоча в деяких місцях переклад тексту може бути не зовсім коректним, це не зменшує цінності інформації, яку ви отримуєте. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне покращити свої бізнес-процеси та стати успішнішим у своїй справі!