Book It marketing. About what it is needed to be thoughtful to every marketing specialist that wants to become №1
Seth Godin is a marketing guru, entrepreneur, and ex-CEO of marketing at Yahoo! – in his new book reflects on how modern marketing works. You will learn how to see through the eyes of a customer and create interest in yourself, how to gain the trust of your target audience, and why marketers bring value to the world when they sell.Editorial layout saved in A4 PDF.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Times Set
- Number of pages
- 236
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Series
- Top Business Awards
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
10/29/2022
Неперевершене джерело знань для маркетологів!
Книга Сета Годіна "Це маркетинг" є справжнім скарбом для всіх, хто прагне досягти успіху в цій динамічній галузі. Автор, будучи гуру маркетингу та екс-CEO компанії Yahoo!, ділиться безцінним досвідом та роздумами про те, як сучасний маркетинг влаштований. Годін вміло пояснює, як важливо бачити світ очима клієнта і створювати справжній інтерес до свого продукту. Його поради щодо завоювання довіри цільової аудиторії є надзвичайно актуальними в наш час, коли конкуренція на ринку зростає з кожним днем. Книга написана зрозумілою мовою, що робить її доступною для широкого кола читачів. Хоча є деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту не зменшує цінності отриманих знань. Я рекомендую цю книгу всім, хто хоче стати справжнім професіоналом у сфері маркетингу та навчитися приносити користь світу через свої продукти і послуги!