Книга Це маркетинг. Про що варто задуматись кожному маркетологу, який хоче стати №1
Сет Годин - гуру маркетингу, підприємець, екс- CEO по маркетингу компанії Yahoo! - у своїй новій книзі роздумує, як влаштований сучасний маркетинг. Ви дізнаєтеся, як бачити очима клієнта і створювати інтерес до себе, як завоювати довіру цільової аудиторії і чому маркетологи приносять користь світу, коли продають.
У форматі PDF A4 збережений видавничий макет.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Годин Сет
- Кількість сторінок
- 236
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Top Business Awards
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2022-10-29
Неперевершене джерело знань для маркетологів!
Книга Сета Годіна "Це маркетинг" є справжнім скарбом для всіх, хто прагне досягти успіху в цій динамічній галузі. Автор, будучи гуру маркетингу та екс-CEO компанії Yahoo!, ділиться безцінним досвідом та роздумами про те, як сучасний маркетинг влаштований. Годін вміло пояснює, як важливо бачити світ очима клієнта і створювати справжній інтерес до свого продукту. Його поради щодо завоювання довіри цільової аудиторії є надзвичайно актуальними в наш час, коли конкуренція на ринку зростає з кожним днем. Книга написана зрозумілою мовою, що робить її доступною для широкого кола читачів. Хоча є деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту не зменшує цінності отриманих знань. Я рекомендую цю книгу всім, хто хоче стати справжнім професіоналом у сфері маркетингу та навчитися приносити користь світу через свої продукти і послуги!