
Book Contagious. Psychology of sun-dress radio. As foods and ideas become popular
That does do things popular?If you said advertisement, think once again. People do not listen to the advertisement, they listen to opinion of other people. But why do we talk about some foods and ideas more than about other? Why do some histories and rumors spread as if a fire? And that does do content in Network viral?Professor Уортонской devoted schools of business of Йона Бергер many years to the search of answers for these questions. In it he is partaken the book based on the vast researches with us by the scientific ground of the phenomenon of sun-dress radio.Whom this book is forIf it always was interesting you, why certain histories or видеоролики become viral, in this book you will not only find an answer but also will know, how to use these principles for creation of contagious content. An author offers the set of the concrete applied methodologies for creation reports or advertisements that people gladly will be partaken with each other.What you did not engage in, this book would help to do you so that about your product or idea began to speak.Chip of bookThe results of innovative research neighbor with convincing examples from life. For example, you know, how expensive steak conquered popularity among more modest analogues, why antinarcotic campaigns on business only provoked the height of reception of drugs and why a more than 200 million audience shared to video oh, it would seem, boring product - блендере.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Бергер Йона
- Language
- Ukrainian
- Age
- 16
- Series
- A MYTH Креатив
- Release date
- 2013
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
05/12/2022
Неперевершене дослідження популярності!
Книга "Заразливий" від Йони Бергера - це справжнє відкриття для всіх, хто цікавиться психологією споживання та механізмами поширення ідей. Автор глибоко аналізує, чому деякі продукти та ідеї стають вірусними, спираючись на наукові дослідження та реальні приклади. Я був вражений, як він пояснює, що реклама не є єдиним фактором, який впливає на популярність. Натомість, він акцентує увагу на важливості сарафанового радіо - думки та рекомендації людей, які оточують нас. Книга наповнена цікавими прикладами, такими як успіх дорогого стейка або вірусні відео про блендери, які демонструють, як емоції та соціальна взаємодія можуть впливати на вибір споживачів. Я також оцінив практичні поради, які допоможуть створити контент, що легко поширюється. Це не просто теоретичне дослідження, а корисний посібник для всіх, хто прагне зробити свою ідею популярною. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче зрозуміти, як працює світ сучасного маркетингу та соціальних медіа!