
Book Contagious. Psychology of sun-dress radio. As foods and ideas become popular
That does do things popular?If you said advertisement, think once again. People do not listen to the advertisement, they listen to opinion of other people. But why do we talk about some foods and ideas more than about other? Why do some histories and rumors spread as if a fire? And that does do content in Network viral?Professor Уортонской devoted schools of business of Йона Бергер many years to the search of answers for these questions. In it he is partaken the book based on the vast researches with us by the scientific ground of the phenomenon of sun-dress radio.Whom this book is forIf it always was interesting you, why certain histories or видеоролики become viral, in this book you will not only find an answer but also will know, how to use these principles for creation of contagious content. An author offers the set of the concrete applied methodologies for creation reports or advertisements that people gladly will be partaken with each other.What you did not engage in, this book would help to do you so that about your product or idea began to speak.Chip of bookThe results of innovative research neighbor with convincing examples from life. For example, you know, how expensive steak conquered popularity among more modest analogues, why antinarcotic campaigns on business only provoked the height of reception of drugs and why a more than 200 million audience shared to video oh, it would seem, boring product - блендере.
- Name of the Author
- Бергер Йона
- Language
- Russian
- Age
- 16
- Series
- A MYTH Креатив
- Release date
- 2013
Reviews
Ця книга - справжнє відкриття для всіх, хто цікавиться психологі
"Заразливий. Психологія сарафанового радіо" - це захоплююча подорож у світ вірусного контенту та механізмів, які зроблять ваш продукт або ідею популярними. Автор, професор Уортонської школи бізнесу Йона Бергер, пропонує читачеві глибокий науковий підхід до аналізу та розуміння того, чому деякі історії стають вірусними, а інші залишаються непоміченими. Книга наповнена цікавими прикладами з реального життя та конкретними методиками, які допоможуть вам створити контент, яким захочуть поділитися. Це обов'язкове чтиво для тих, хто хоче розібратися у сучасних тенденціях медіа та маркетингу!
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
01/21/2023
Не відповідає очікуванням
Після прочитання книги "Заразливий. Психологія сарафанового радіо" мої очікування були трохи вищими. Хоча автор пропонує цікаві приклади та наукові дослідження щодо популярності продуктів та ідей, але деякі розділи здалися менш цікавими та поверхневими. Я сподівався на більше практичних порад та конкретних інструкцій, як створити вірусний контент. Також, деяка інформація може бути вже відома тим, хто вже має досвід у маркетингу та рекламі. Загалом, книга цікава для ознайомлення з темою, але може розчарувати тих, хто шукає більше практичних порад.