Listen to an excerptListen to an excerpt

Book Contagious. Psychology of sun-dress radio. As foods and ideas become popular

LR283683
Russian
In stock
2  
128 UAH
116 UAH - 10%
This book helps not simply to define the factors of popularity, but also offers the set of the concrete applied methodologies for creation of reports or advertisements that people gladly will be partaken with each other.What you did not engage in, this book would help to do you so that about your product or idea began to speak.Йона Бергер is a young professor of marketing in Уортонской to business school at the Pennsylvanian university. Published ten of reasons is in the most authoritative scientific magazines. Бергер was marked rewards for successes both with scientific activity and in teaching, and also got the rank of "Ferrous professor" Уортонской schools.

For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.

Name of the Author
Бергер Йона
Number of pages
283
Language
Russian
Cover
Hard
Age
12
Release date
2013

Reviews

Grade 


03/28/2024

Ця книга - справжній скарб для тих, хто цікавиться психологією в

"Заразливий. Психологія сарафанового радіо" - це дійсно захоплююче дослідження того, як продукти і ідеї стають популярними в сучасному світі. Автор, Йонас Бергер, зробив вражаючу роботу, розкриваючи перед читачем таємниці успішних маркетингових стратегій і методик, які допомагають створити контент, що "заразить" аудиторію. Книга наповнена цікавими прикладами та науковими дослідженнями, які допомагають зрозуміти, чому саме деякі ідеї стають вірусними, а інші - ні. Рекомендую цю книгу як для професіоналів у галузі маркетингу, так і для всіх, хто цікавиться психологією впливу та комунікації!

Grade 


06/16/2022

Не вражає

Хоча книга "Заразливий. Психологія сарафанового радіо" має цікаву тематику та обіцяє розкрити секрети популярності продуктів та ідей, вона, на жаль, не вражає своєю глибиною та оригінальністю. Деякі методики та приклади можуть здатися стандартними або вже відомими, що робить читання менш захоплюючим. Автор, безумовно, має досвід у галузі маркетингу, проте деякі розділи книги можуть здатися перебільшеними або надто спрощеними. Якщо ви шукаєте глибше розуміння психології впливу, можливо, варто звернутися до інших джерел.

Write your review

Book Contagious. Psychology of sun-dress radio. As foods and ideas become popular

This book helps not simply to define the factors of popularity, but also offers the set of the concrete applied methodologies for creation of reports or advertisements that...

Write your review

More books by this author

More books on this topic