Book "Convert short maintenance itself in a brand. 50 faithful methods to leave off to be mediocrity"
- Name of the Author
- Catherine Ракова
- Number of pages
- 304
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
- Age
- 16
- Series
- КнигиКратко
Reviews
Чудове натхнення для тих, хто хоче змінити своє життя!
Ця книга стала для мене справжнім джерелом натхнення. Короткий зміст "Перетвори себе у бренд" надає чіткі та зрозумілі рекомендації, які легко реалізувати. Том Пітерс вдало підкреслює, що в умовах швидких змін на ринку праці важливо не тільки мати професійні навички, але й вміти їх правильно подати. Я дізнався багато нового про те, як створити свій особистий бренд і стати помітним у своїй сфері. Ця книга - обов'язкове читання для всіх, хто хоче досягти успіху та бути конкурентоспроможним.
Не зовсім те, що очікував
На жаль, ця коротка версія не виправдала моїх сподівань. Я очікував більш глибокого аналізу та конкретних прикладів, але, на жаль, текст виявився занадто поверхневим. Багато з порад виглядають загальними і не завжди застосовними до реального життя. Хоча я розумію, що це лише короткий виклад, але все ж хотілося б отримати більше конкретики. Можливо, повна версія книги є кращою, але ця версія не залишила у мене враження.
Надзвичайно корисна книга для сучасних професіоналів!
Ця коротка версія книги "Перетвори себе у бренд" виявилася справжнім відкриттям для мене. Том Пітерс дійсно вміє зацікавити читача та надати йому цінні поради щодо саморозвитку та створення власного бренду. Я особливо вражений тим, як автор підкреслює важливість незалежності та підприємницького мислення в сучасному світі. У книзі представлено 50 практичних способів, які можна легко впровадити у своє життя, щоб перестати бути посередністю. Я вже почав використовувати деякі з цих стратегій, і результати не забарилися! Рекомендую цю книгу всім, хто прагне досягти успіху в кар'єрі та житті в цілому.
11/20/2024
Не рекомендую
Ця книга, на жаль, не виправдала моїх очікувань. Я сподівався знайти практичні поради та стратегії, але замість цього отримав лише загальні фрази, які не дають реальних інструментів для змін. Багато з наведених ідей виглядають банально і не новими. Я не відчув жодного натхнення або мотивації після прочитання. Можливо, для тих, хто зовсім не знайомий з темою особистого бренду, ця книга може бути корисною, але для більш досвідчених читачів вона, на жаль, не принесе нічого нового.