Book Points of contact
This book is an unique настольный instrument for businessmen, leaders and specialists on marketing. She will help to organize a prosecution you of points of contact of your company. Authors systematize as laws and supervisions all present knowledge about the points of contact explain how and why they influence on your clients.Read, write, analyse your points of contact and study to manage them. Your marketing and business will become far-far more effective! Careful work with a notebook guarantees the increase of profitability of your company due to simple steps that can be done already tomorrow.5th edition.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- God send Igor Borisovich, Турусин Dmitry
- Number of pages
- 235
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 16
- Release date
- 2013
Reviews
More books on this topic
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Sun-dress. How to manage loyalty...
121 UAH
109 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Marketing. Marketing bases for...
49 UAH
45 UAH
Book A role of SMM is in advancement...
73 UAH
66 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book Marketing instruments for the...
220 UAH
198 UAH
Book Marketing without a budget
220 UAH
198 UAH
Book Training on нейромаркетингу....
185 UAH
167 UAH
Book Points of contact
139 UAH
126 UAH
01/30/2025
Незамінний інструмент для сучасного бізнесу!
Книга "Точки контакту" стала для мене справжнім відкриттям у світі маркетингу та управління бізнесом. Автори вміло систематизують знання про точки контакту, що дозволяє зрозуміти, як кожен елемент взаємодії з клієнтом впливає на загальне враження про компанію. Вони не лише надають теоретичні основи, але й пропонують практичні поради, які можна впровадити вже завтра. Я особисто почала аналізувати свої точки контакту і помітила значне покращення в комунікації з клієнтами. Хоча є деякі недоліки в перекладі, це не зменшує цінності змісту книги. Рекомендую всім підприємцям і маркетологам, які прагнуть підвищити ефективність свого бізнесу!